نوذرپور مطرح کرد؛

لزوم احیای حس تعلق خاطر به محله در شهروندان

شهردار منطقه 22 گفت: به دلیل عدم حضور مردم در فضاهای عمومی و شهری لازم است حس علاقه‌مندی و تعلق خاطر به محله را به شهروندان برگردانیم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ در دیدار شهرداران مدارس منطقه ۲۲ ضمن قدردانی از زحمات آن‌ها اظهار کرد: به دلیل عدم حضور مردم در فضاهای عمومی و شهری لازم است حس علاقه‌مندی و تعلق خاطر به محله را به شهروندان برگردانیم.

شهردار منطقه ۲۲ اظهار کرد: شهرداران مدارس با ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود می‌توانند سهم بسزای در ارتقای مشارکت‌های شهروندی داشته باشند.

نوذرپور پیشنهاد کرد شهرداران مدارس با مطالعه قوانین و مقرارت شهرداری و شناختن وظایف شهرداری در مسائل شهری و محله خود ورود کنند و باعث حل هر چه بهتر آن‌ها شوند.

شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به معضل عدم وجود سرانه‌های آموزشی مورد نیاز منطقه گفت: با اهدای رایگان دو قطعه زمین برای ساخت مدرسه به دنبال تقویت مسئولیت پذیری و روحیه مشارکت جویی نوجوانان در سطح مدیریت شهری هستیم.

وی همچنین گفت: شخصیت بخشیدن به دانش آموزان با تأکید بر اهمیت آنان به عنوان آینده سازان جامعه، آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با موضوعات مرتبط به شهر و مدیریت شهری از رویکردهای موضوع شهردار مدرسه است.

نوذرپور در پایان با اهداء لوح سپاس به شهرداران مدارس تاکید کرد با حساسیت و دقت از خواسته های دانش آموزان و همسالان خود مطلع شوید.

رونمایی از سامانه نظر سنجی از شهروندان در رابطه با پروژه‌های عمرانی منطقه22

همچنین نوذرپور در رونمایی از اولین سامانه نظر سنجی از شهروندان در برنامه‌ریزی پروژه‌های عمرانی منطقه ۲۲ اظهار کرد: در حقیقت مشارکت اجتماعی فقط کار جمعی نیست، بلکه یک نوع تفکّر جمعی است و استفاده از این سامانه نظر سنجی تحقق این مهم است.

شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه مشارکت شهروندی جایگاه والایی دارد،افزود: ما بر این باوریم مشارکت شهروندان در حفظ و نگهداری پروژه‌های شهرداری تاثیر به‌سزایی دارد.

نوذرپور به عنوان اولین موضوع این طرح از شهروندان محله شهرک الهیه غرب دعوت کرد در این نظرسنجی، برنامه‌ریزی عملیات عمرانی احداث معابر شهرک خود شرکت کنند.

 در ادامه شهردار منطقه ۲۲، توصیه‌هایی برای محقق شدن شعار مدیریت جدید شهری (مشارکت شهروندان) در راستای نظر خواهی از آنان ارائه کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار