استاندار اردبیل؛

شرکت های دانش بنیان می توانند باعث رشد و شکوفایی جوانان اردبیل شوند

استاندار اردبیل گفت: شرکت های دانش بنیان می توانند در زمینه های مختلف باعث رشد و شکوفایی جوانان استان اردبیل شوند.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در مراسم افتتاح خط تولید واحد فناور دانش بنیان در اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: این شرکت ها می توانند در زمینه های مختلف باعث رشد و شکوفایی جوانان استان شوند.

وی با اشاره به مشکل بیکاری به عنوان مهمترین دغدغه جوانان گفت: باید برای رفع این مشکل و توسعه اشتغالزایی از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان بهره گرفت.

استاندار اردبیل یکی از این ظرفیت ها را شرکت های دانش بنیان عنوان کرد و یادآور شد: باید از امکانات استانی و ملی جهت رشد و توسعه موضوعات دانش بنیان بهره بگیریم.

بهنام جو ورود مراکز دانشگاهی برای توسعه و رشد شرکت های دانش بنیان و بالطبع ایجاد اشتغال برای جوانان را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: باید دانشگاه ها در اجرای طرح های دانش بنیان و ایجاد اشتغال برای جوانان تلاش و برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ هزار شغل در اردبیل تصریح کرد: امسال ایجاد این تعداد شغل برای دستگاه های دولتی استان ابلاغ و تاکید شده که در این راستا از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

بهنام جو افزایش همکاری بین مراکز دانشگاهی و سازمان ورزش و جوانان را مورد تاکید قرار داد و افزود: این همکاری و همراهی در دستیابی به اهداف و حل مشکل جوانان و ایجاد اشتغال کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

افتتاح خط تولید واحد فناور دانش بنیان در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.