معاون فرماندار شاهین‌شهر خبر داد:

اسکان 14 هزار و 500 نفردرتعطیلات نوروز امسال در شاهین شهر

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: در تعطیلات نوروز امسال 14 هزار و 500 نفر در 48 مدرسه این شهرستان و مرکز تفریحی شرق شاهین‌شهر اسکان موقت یافتند

علیرضا اشراقی در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اظهار کرد: مسافران نوروزی در شاهین‌شهر، از نحوه خدمات و پذیرایی که دریافت کردند، از 100 نمره 95 به خدمات ارائه‌ شده دادند.

وی افزود: تعطیلات نوروز امسال از 25 اسفند 96 تا 15 فروردین 97، در مجموع 14 هزار و 500 نفر در 48 مدرسه این شهرستان و مرکز تفریحی شرق شاهین‌شهر اسکان موقت یافتند که هر یک مسافران پس از اقامت یک تا سه روز خود، برگه نظرسنجی  خدمات را تکمیل کردند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه خاطرنشان کرد: براساس این نظرسنجی مرکز تفریحی و اقامت موقت مسافران در شرق شاهین‌شهر بیشترین رضایت‌مندی را در بین مسافران به دست آورد و یکی از مراکز نمونه استان اصفهان انتخاب شد.

اشراقی طول خطوط محورهای اصلی این شهرستان را 250 و خطوط فرعی مواصلاتی را 300 کیلومتر یادآوری کرد و اظهار داشت: امداد گران هلال‌احمر، اورژانس، راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای و نیروهای پلیس در تعطیلات نوروز، 10 پایگاه هلال‌احمر، 10 پایگاه اورژانس و 2 ایستگاه امنیت و سلامت برپا و به مسافران خدمات  ارائه کردند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شاهین‌شهر و میمه به برگزاری ستاد خدمات سفرهای نوروزی این شهرستان با حضور دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان اشاره کرد که در این جلسه از 15 نفر از نیروهای برگزیده پلیس، هلال‌احمر، اورژانس، راهداری و اعضای ستاد قدردانی شد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: فرمانداری ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار