بررسی ۱۱۴ ویژه برنامه برای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در گیلان

برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۱۴ ویژه برنامه امروز در رشت بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز در نشست ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به اینکه روز جهانی قدس میراث گرانبهای معمار کبیر انقلاب و تبلور بیداری اسلامی است گفت: ۱۱۴ ویژه برنامه پیشنهادی برای پاسداشت و برگزاری هرچه با شکوهتر راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت همه جانبه از مردم ستمدیده و بی دفاع فلسطین وهمچنین خنثی کردن توطئه‌های رژیم غاصب و جعلی اسرائیل امروزدر نشست ستاد انتفاضه و قدس مطرح و هم اندیشی شد.

وی افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع فلسطین و معرفی جنایات استکبار جهانی به ویژه اسرائیل، برگزاری مسابقه‌های ادبی، عکاسی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، تبیین تاریخچه و اهمیت روز قدس به مردم به ویژه نسل جوان، مراسم شب شعر، فعال شدن پایگاه‌های مجازی با موضوع قدس از مهمترین برنامه‌های پیشنهادی نشست امروز بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیل به نقش تاثیر گذار صدا و سیما، مساجد و شبکه‌های مجازی در برگزاری هرچه با شکوهتر راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و افزود: با توجه به توطئه‌های دشمنان و تهاجم فرهنگی باید از این ظرفیت‌ها به نحو شایسته بهره گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری خاطر نشان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام در تلاش اند تا نسل جوان را از بیداری اسلامی دور کنند، اما باید با معرفی جنایات استکبار جهانی و مظلومیت مردم بی دفاع فلسطین این توطئه‌های ظالمانه را از بین بریم.
وی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال هجدهم خرداد ماه مصادف با بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان با شکوه هر چه تمام‌تر در شهر‌ها و روستا‌های گیلان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس را ساعت ۱۰:۳۰ اعلام کرد و افزود: مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری تصریح کرد: مسیر‌های راهپیمایی در رشت و سخنران مراسم روز جهانی قدس در نشست بعدی اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

هم اندیشی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.