کمک ۱۱۵ میلیارد ریالی خیرین حوزه سلامت به دانشگاه علوم پزشکی در سال ۱۳۹۶

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی مجموع کمک‌های خیرین سلامت به دانشگاه در سال ۱۳۹۶ را ۱۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛عبدالمجید حمیصی مدیر عامل مجمع خیرین سلامت آذربایجان غربی گفت: خیرین نیکوکار آذربایجان غربی که ارتقای سلامت هموطنان در این خطه رنگین کمان ادیان، اقوام و مذاهب را برخود فرض کرده اند، در همتی بلند طی سال ۱۳۹۶ یکصد و پانزده میلیارد ریال در عرصه بهداشت و درمان استان مشارکت نموده اند که این مبلغ افزایش ۱۰ درصدی نسبت به کمک‌های اهدایی سال ۱۳۹۵ را دارد و انتظار می‌رود در سال ۱۳۹۷ این مشارکت به ۱۵۰ میلیارد ریال افزایش یابد.

وی با بیان اینکه خیرین سلامت در دو بخش به حوزه سلامت استان کمک می‌کنند افزود: در بخش دانشگاهی خیرین به واحد‌های درمانی و بهداشتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی هدایایی از جمله زمین، تجهیزات یا نقدی اهدا و یا نسبت به احداث اقدام می‌نمایند و در بخش غیر دانشگاهی، خیرین نسبت به کمک به عرصه سلامت در بخش خصوصی و خیریه که تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی نمی‌باشد مشارکت می‌کنند.

دکتر حمیصی در خصوص مشارکت و کمک‌های مردمی در بخش دانشگاهی گفت:از ۱۱۵ میلیارد ریال حدود ۱۰ میلیارد ریال کمک‌های نقدی، اهدای ۲۲۴۳۸ متر مربع زمین به ارزش ۶۵ میلیارد ریال، احداث و اهدای دو پایگاه جامع سلامت و یک مرکز دیالیز در ۱۸۳۰ مترمربع به ارزش ۱۴ میلیارد ریال بوده و خیرین ارجمند بابت خرید و اهدای تجهیزات پزشکی به مراکز بهداشتی درمانی مبلغ ۲۳ میلیارد ریال پرداخت و مابقی بابت سایر موارد نظیر یخچال، تلویزیون، پتو، کولر گازی و ... اهداء شده است.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت استان در نهایت از تعامل و همکاری مطلوب معاونت امور اجتماعی با مجمع خیرین سلامت در این امر تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/ن.م

مشارکت ۱۱۵ میلیارد ریالی خیرین عرصه سلامت آذربایجان غربی در سال ۱۳۹۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.