رئیس سازمان بسیج سازندگی کل کشور عنوان کرد؛

خدمت رسانی گروه های جهادی در مناطق محروم

سردارغلامی گفت:گروه‌های مختف ازجمله طلبه‌ها،پزشکان واقشار مختلف در قالب گروه‌های جهادی در مناطق محروم خدمت رسانی می‌کنند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سردارنعمان غلامی،رئیس سازمان بسیج سازندگی کل کشور، ظهر امروز در دیدار با آیت الله نوری همدانی، به مناسب سالروز تشکیل بسیج سازندگی، با اشاره به اینکه سازمان بسیج سازندگی در گذشته با سازمان جهاد کشاورزی ادغام شده بود،گفت:با این موضوع رهبر انقلاب بلافاصله دستور تأسیس مرکز بسیج سازدگی را در بدنه سپاه صادر کردند ، تا در امتداد جهاد سازندگی باشد ، تا بتوان از ظرفیت‌های مردمی آن استفاده کرد.

سردار غلامی با بیان اینکه 18 سال از تأسیس این سازمان می‌گذرد ادامه داد : فعالیت‌های بسیاری در زمینه اوقات فراغت جوانان و همچنین برطرف کردن محرومیت‌های مردم ، توسط این سازمان صورت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه 132 هزار پروژه توسط این سازمان انجام شده است افزود: بسیجیان در این مرکز کمک‌های مردمی و همچنین کمک‌هایی از خیرین و دستگاه‌های مختلف جمع آوری و در نقاط محروم استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی بیان کرد :مأموریت تحقق این امر به سازمان بسیج سازندگی سپرده شده است،145 هزار واحد اقتصاد مقاومتی در راستای ایجاد شغل توسط این سازمان راه اندازی شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور عنوان کرد: با دستور رهبر انقلاب وظیفه سازماندهی واعزام گروه‌های جهادی با این مرکز و وظیفه تأمین بودجه به عهده دولت است، که از دولت می‌خواهیم در راستای استفاده از ظرفیت‌های مردمی بیشتر با این سازمان همکاری کنند.

سردار غلامی با بیان اینکه بیش از 8 هزار گروه جهادی در کشور وجود دارد یادآورشد:گروه‌های مختف از جمله طلبه‌ها ، پزشکان واقشار مختلف در قالب گروه‌های جهادی در مناطق محروم خدمت رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/ح

۱۴۵ هزار واحد اقتصاد مقاومتی در کشور راه اندازی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.