کریمی مطرح کرد؛

ارائه خدمات مشاوره‌ فردی و گروهی به ۱۰ هزار مددجوی تهرانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران گفت: 9 هزار و 900 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران از خدمات متنوع مشاوره‌ای در سال 96 بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی کریمی اصل معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه خدمات مشاوره در کمیته امداد مکمل سایر خدمات حمایتی است، اظهار کرد: از وظایف مشاوران کمیته امداد راهنمایی و هدایت مددجویانی است که در شرایط اختلالات روحی، روانی، عاطفی و اجتماعی قرار دارند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۹ هزار و ۹۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان تهران از خدمات مشاوره فردی و گروهی بهره‌مند شدند، افزود: از این تعداد 3 هزار و 100 نفر از خدمات راهنمایی و مشاوره فردی و 6 هزار و 800 نفر از خدمات راهنمایی و مشاوره گروهی بهره‌مند شدند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان تهران ادامه داد: مددجویان با موضوعاتی از جمله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی، اعتیاد، مهارت‌های زندگی، سبک فرزند پروری، شرایط ازدواج موفق و عوامل مؤثر بر تحکیم بنیان خانواده آشنا شدند.

کریمی اصل با تاکید بر اینکه یکی از موضوعات جلسات مشاوره تشویق زنان بدون همسر به ازدواج مجدد است، بیان کرد: با بهره‌مندی از خدمات تخصصی مشاوره ۱۷۶ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان تهران اقدام به ازدواج مجدد کرده‌اند که ۱۵۹ نفر از آن‌ها زنان مطلقه و ۱۷ نفر مربوط به فوت همسر بودند و همچنین از طلاق ۱۴ نفر از آن‌ها جلوگیری شد.

وی یادآور شد: هم‌اکنون کمیته امداد استان تهران با ۴۶ مرکز مشاوره برای ارائه خدمات مشاوره فردی به مددجویان نیاز به قرارداد و تفاهم‌نامه دارد که از این تعداد ۲۱ مرکز به‌طور رایگان به جامعه هدف خدمات مشاوره ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

ارائه خدمات مشاوره‌ای به 10 هزار مددجوی کمیته امداد استان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار