حاشیه‌های شهر و روستاهای اردبیل باید خالی از زباله‌ها و نخاله‌ها باشد

فرماندار اردبیل گفت: با توجه به این اردبیل شهر گردشگری محسوب می‌شود انتظار می‌رود حاشیه‌های شهر و روستاها خالی از زباله‌ها و نخاله‌ها باشد.

جواد زنجانی، فرماندار اردبیل امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: طرح جامع جمع‌آوری زباله‌های روستایی در اردبیل اجرا می‌شود و باید دهیاران و بخشداران در این زمینه پیشگام باشند و نسبت به اجرای این طرح اقدامات اساسی انجام دهند.

وی با اشاره به این که هیچ بهانه‌ای از دهیاران و بخشداران در مورد این طرح قابل قبول نیست افزود: دهیاران و بخشداران موظف‌اند نسبت به پاکسازی محیط روستایی اقدام کنند چرا که در این زمینه انتظارات بسیار بالاست.

فرماندار اردبیل گفت: بخشداران و دهیاران باید از امروز نسبت به طرح جمع‌آوری زباله‌ها حسایت ویژه‌ای نشان دهند و با همکاری دستگاه‌های مربوطه بتوانند در راستای پاکسازی محیط روستایی و جاده‌های اطراف گام بردارند.

زنجانی بیان کرد: متاسفانه در برخی ورودی‌های شهر اردبیل شاهد مشاهده زباله و نخاله هستیم که این امر به هیچ وجه قابل قبول نبوده و تاسف‌بار است و باید مسئولان در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی اظهار کرد: به هیچ وجه نباید زباله‌های جمع‌آوری شده در روستاها دفن شود و محلی که باید دفن زباله‌ها در آن مشخص شود باید با همکاری دهیاران و بخشداران به این امر انتقال یابد.

فرماندار اردبیل حفظ محیط زیست و منابع طبیعی را اولویت اساسی دانست و گفت: در این زمینه همگان رسالت خطیر و حساس دارند و با توجه به این اردبیل شهر گردشگری محسوب می‌شود انتظار می‌رود حاشیه‌های شهر و روستاها خالی از زباله‌ها و نخاله‌ها باشد.

انتهای پیام/ع

حفظ محیط زیست و منابع طبیعی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار