رییس سازمان صدا و سیما:

بوشهر استان تمدن ساز است

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: استان بوشهر یکی از مراکز شکل گیری تمدن ایرانی اسلامی در کشور است.

رییس سازمان صدا و سیمابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان عبدالعلی علی‌عسکری رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران امروز در همایش تجلیل از علمداران خلیج فارس  با بیان اینکه استان بوشهر دارای سابقه‌ای فرهنگی ،اجتماعی و با تمدن است،گفت:استان بوشهر یکی از مراکز زرخیز با تراز بالا از جهت برق ،گاز با فعالان بزرگ اقتصادی  و تمدنی خاص است.

وی افزود:وقتی در زمان جنگ در موضوعات دریایی کار می‌کردیم ، بوشهر یکی از استان‌های کلیدی بود که در آن جوانان انقلابی تلاش‌های بسیاری کردندو امروز هم در رکن خلیج فارس،  امثال آن مجاهدان ، امنیت را برای ایران اسلامی حفظ کردند.

وی با بیان اینکه امروز راهبردی‌ترین نقطه‌ای که امروز به آن توجه داریم وحدت است،گفت:ملت باید بر روی مواردی که به قدرتمندی کشور ایران بستگی دارد،آن را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه سه ضلع شوم آمریکا، اسرائیل و عربستان برای ایجاد یک دولت اسلامی در عراق و شام گروه داعش را به وجود آوردند، افزود: همه جهان جنایات آنان را دیدند، اما کشور ایران نگذاشت آن‌ها به نقشه‌های شوم و بد نام کردن اسلام در جهان برسند.

رئیس سازمان صداو سیما در خصوص فتنه جدید آمریکا که مذاکره در خصوص تسلیحات موشکی ایران است، تصریح کرد: به همان قدری که برای ما امضا برجام مهم است، خط قرمز‌های امنیتی نیز برای ما ارزشمند است.

علی عسگری اضافه کرد: ترامپ باید بداند که جوانان این آب و خاک جان برکف در برابر این حقه‌های شوم ایستادگی خواهند کرد.

وی افزود: امیدواریم سازمان صدا و سیما که عهداه‌دار بیان حقایق برای مردم است ، بتواندبخوبی این اقدام را اتجام دهد و بر وحدت مردم تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ف 

بوشهر یکی از مراکز شکل گیری تمدن ایرانی اسلامی است

 

برچسب ها: رادیو ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.