معاون استاندار سمنان:

استفاده از نخبگان جامعه یکی از رویکردهای مهم دولت است

معاون استاندار سمنان گفت:استفاده از نخبگان جامعه و پژوهشگران در حوزه‌های مختلف یکی از رویکردهای مهم دولت در استان سمنان است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت : ظرفیت نخبگان و مهندسان سمنانی در مسیر توسعه استان سمنان بهره‌گیری می‌شود.ضرورت استفاده مؤثرتر از علم و دانش در تمامی مراحل زندگی مشخص و روشن است و امروزه بدون توجه به مبانی علم و دانش و توجه به تحقیقات ادامه حیات با دشواری‌هایی روبه‌رو است.

وی با بیان اینکه جامعه باید به نقش دادن و تأثیرگذاری بیشتر نخبگان توجه بیشتری داشته باشد و به‌عنوان یک ضرورت نسبت به این موضوع اهتمام ویژه‌ای بورزند، افزود: نخبگان در مسیر تحولات و پویایی جامعه نقش مؤثری دارند و ما باید سهم قابل‌ توجهی را برای تأثیرگذاری این افراد در جامعه ایجاد کنیم. فعالان در حوزه علمی که از نخبگان جامعه تلقی می‌شوند باید به‌عنوان فرصت قلمداد شوند؛ فرصت‌های طلایی و کلیدی که در جوامع هستند و هر نخبه می‌توانند قفل‌های جهل و نادانی را باز کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان تصریح کرد: ما در جامعه بسیاری از نخبگان و اندیشمندان را داریم که به‌ واسطه روحیاتی که دارند کمتر در میدان حضور دارند و باید بستر لازم برای حضور این افراد را فراهم کنیم.مهندسان اساساً تحول‌گرا هستند تمامی مصنوعات و خلاقیت‌های امروزی نتیجه تلاش مهندسین است و مهندسین در دنیا مسیر توسعه و پیشرفت را در جامعه امروزی رقم زدند.

انتهای پیام / گ

جامعه باید به نقش دادن و تأثیرگذاری بیشتر نخبگان توجه بیشتری داشته باشد

برچسب ها: استانداری ، نخبگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.