کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه‌ای اعلام کرد؛

احمدی نژاد مراقب اژدهای نفس باشد!

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در خصوص مواضع ساختارشکنانه احمدی نژاد بیانیه‌ای صادر کرد.

احمدی نژاد مراقب اژدهای نفس باشد!به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در خصوص مواضع ساختارشکنانه احمدی نژاد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

بهار سال ١٣٩٧چهلمین بهار انقلاب اسلامی است و خدای بزرگ را شاکریم که توفیق حیات در نظام اسلامى و خروج از ظل حکومت وابسته وطاغوتى را به جامعه ایرانی اهدا کرده است. درک این نعمت بزرگ برای جامعه ای که ٨٠درصد جمعيت امروز آن مشاهده عينى وملموسى از دوره استبداد وانحطاط ستمشاهى ندارند چندان ساده نیست و این عدم شناخت، چالشی مهم است که ماموریتی خطیر رابر دوش اگاهان ودلسوزان جامعه قرارمی دهد تا با اتخاذ تدابیر و راهکارهای بهتر این مسئولیت رابه انجام رسانند.

به هرحال علي‌رغم خصومتها، چالش ها و تحريم‌هاى بي سابقه دراين چهاردهه كه هریک ازآنها مي توانست هرانقلاب ونظامي راباشكست مواجه سازد، موفقیت ها و دست آوردهای بزرگ مادی و معنوی نصیب کشور شده است که باید از همه ظرفیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای برای شناساندن بهتر آن وزمینه سازی برای نیل به اهداف مهمتر استفاده کرد.

ضرورت این امر از آنجایی بیشتر نمایان می شود که بررسی علمی و کارشناسی تمامی دسیسه های٤٠ساله نشانگر این است که مهم ترین هدف دشمنان قسم خورده و بدخواهان ملت ايران، اثبات ناکارآمدی نظام اسلامی در مدیریت جامعه و ناامید کردن مردم ازادامه راه امام وشهدا است. نکته حائزاهمیت و در عین حال دردناک، ریزش بعضی شخصیتها و چهره های شاخص است که با وجود دارا بودن سابقه انقلابی و مبارزاتی، خدمت به مردم و ولایتمداری، در مسیر پرفراز و نشیب چهل ساله تحت تاثیر شبهات و القائات دشمن ازجمله برجسته کردن پاره ای ضعف ها ، در کنار عوامل نفسانی چون حسرت دوری از قدرت و یا حزن ناشی از ادبار مردم به آنها ونیز وسوسه ها و تردیدافکنی خناسان و اطرافیان ناباب، به تدریج ضعف و استیصال خودرابه حساب نظام گذاشته واز به بن رسیدن انقلاب سخن گفته اند و به تدریج راه ومرام خودراجداکرده اند. مهندس بازرگان ونهضت آزادی در همان ماه ها و سال های اول به این جمع بندی رسیدند و در سالهای پایانی جنگ مرحوم منتظری، همچنین بخش عمده ای از جریان موسوم به اصلاحات امثال میرحسین موسوی، کروبی، مشارکت،مجاهدین انقلاب ونام هاي آشنای ديگری درزمره این ریزش ها هستند. 

متاسفانه این کیش شخصیت وتحلیل ناصواب امروز دامن گیر رئیس جمهور دولت های نهم و دهم هم شده است و زاویه ای که ایشان از ایام قبل از تحلیف دوره دوم ریاست جمهوری از خود نشان داده بود با نامه نگاری ها و اقدامات هنجارشکنانه روزهای اخیر، به اوج رسیده است.

پذیرش وتحمل این اعوجاج برای دوستداران انقلاب اسلامی که انتخابات پرشور سال ۱۳۸۴ ریاست جمهوری را به خاطر دارند دشوار و ناگوار است که معتمد جمهور در پرچمداری عدالت و خدمت بی وقفه وبی منت به مردم، به نقطه ای برسد که امروز در پیشانی اقدامات یاس آفرین، و محل امید براندازان داخلی و خارجی قرار گیرد. فروردین هر ساله یادآور نامه تاریخی امام راحل در خصوص عزل مرحوم منتظری از قائم مقامی رهبریست، و متاسفانه ادبیات امروز آقای احمدی نژاد شباهت بسیار به صحبت های آن مرحوم پیداکرده است.

جناب احمدی نژاد گویا فراموش کرده اقبال کم نظیر مردم در سال های ۸۴ و ۸۸ درواقع لبیک به گفتمان خدمت، عدالت وعزت درپرتو ولایت پذیری بود که حل مشکلات را در مردمی بودن وخدمت شبانه روزی، آبادانی را در گروی باور و پای بندی به شعار زیبای ما می توانیم و عدالت را در پرتو ولایت جستجو می کرد.

رهبر فرزانه انقلاب از ابتدای دوران زعامت، در برابر انحراف اشراف گرایانه و رویکرد توسعه گرایانه کارگزاران بدون عدالت اجتماعی ونیز انحراف توسعه سیاسی با القای آزادی بدون دین در دوران اصلاحات ایستادند و ضمن هدایت کلان نظام، نسل جوان، تحصیلکرده و مومن به اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را در زلال کلام دلنشین خود تربیت و رشد دادند که درنتیجه پیشگامان تغییر فضای گفتمانی کشور و بازگشت انقلاب به ریل اصلی و دمیدن رایحه خوش خدمت در فضای عمومی جامعه شدند.

آقای احمدی نژاد در پناه چنین تغییر وتحولی، اعتماد علماء، نیروها و جوانان انقلابی و پرشوری را که چشم به احیای شعارها واهداف انقلاب اسلامی داشتند به دست آورد. مخالفت با تجمل گرایی، ساده زیستی، مردم محوری، استکبار ستیزی، خدمت صادقانه، قانون مداری و تبعیت از ولی امر، مشخصه هایی بود که ایشان را پیروز انتخابات ریاست جمهوری دوره های نهم و دهم کرد. اما اتخاذ مواضع و رفتارهای ساختارشکنانه، بست نشینی ها، بیانات، اطلاعیه ها و نامه نگاری های این روزها، موجب می شود که به ایشان یادآور شویم مراقب اژدهای نفس باشد!

از آن روز که حاشیه سازان حلقه پیرامونی و حواریون نااهل این توهم را القا کردند که این اقبال ۲۵ میلیونی به خاطر شخص وی است و دیگر نیازی به حمایت نیروهای متدین ودلسوز ندارد و وی دیگر شخصیتی فراملی است! نوع انتخاب معاون اول، خانه نشینی یازده روزه، کم اعتنایی به ارزشهای اسلامی و قانون، تن دادن به قواعدبازی سیاسی به سبک سیاستمداران عربگرا وجاه طلب و تشدیدتنش‌ها ومنازعات داخلی درشرایط فشارتحریم‌های ظالمانه به مردم که یک نمونه از آن ماجرای یکشنبه سیاه مجلس بود، حاشیه سازی‌های بلاوجه مانند ورود درمباحث تئوریک ازجمله طرح سوژه مکتب ایرانی و باستان گرایی افراطی بدون داشتن دانش وبینش لازم در مباحث نظری واسلامی و خلاصه کم کاری نسبی ماه‌های پایانی دولت دهم وادامه روحیه مشورت ناپذیری، خودبزرگ بینی و رفتار نامانوس بعداز دوره ریاست جمهوری عاقبتی را رقم زد که دربهت وناباوری دوستدارانش، برخلاف توصیه خیرخواهانه و خصوصی رهبری که با انکار ضمنی وی و هواداران متعصبش پس از اندکی برای اتمام حجت در پشت تریبون درس خارج علنی شد، احمدی نژاد به همراه دو یار غارش وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری شد و یاران دیروز را که اندک امیدی به تصحیح رویکرد نادرست وی داشتند کاملا ناامید ساخت.
امروز هم مع الاسف درمواردی حتی تندتر از اپوزسیون داخل و خارج کشور، ارکان وقوای سه گانه جمهوری اسلامی را نامشروع جلوه می‌دهد، این در حالی است که اساسا نظر، نقش و عملکرد ایشان درشکل گیری برخی نابسامانی‌ها حداقل بر مدیران متعهد وسخت کوش دولت نهم ودهم آشکار است.

اصرار برکاندیداتوری مشایی وتخریب نیرو‌های انقلاب ازسوی حامیان متعصب احمدی نژاد و البته تعدد کاندیدا‌ها و اوضاع ملتهب اقتصادی درسال ۹۲ ریاست جمهوری را دو دستی تقدیم طیفی کرد که امروزتبعات زیانبار نوع نگاه و سبک مدیریت لیبرالی آنان را شاهدیم و متاسفانه اطرافیان پروپاقرص رئیس جمهورسابق انگار روحانی و تیم ناکارآمدش را ترجیح می‌دادند لذا درانتخابات ۹۴ مجلس ونیز ۹۶ ریاست جمهوری از تخریب جبهه انقلاب مضایقه نکردند!

درشرایط کنونی اگر چه مردم از ضعف آشکار بعضی مدیران دولتی و برخی نابسامانی‌ها در حوزه‌های قضایی وتقنینی، به حق ناخرسندند، ولی پیمانشان با نظام و رهبری ناگسستنی است و راهکار برون رفت از معضلات را التزام به آرمان‌های امام راحل واصول انقلاب و انتخاب مدیران و نمایندگان شایسته، کارآمد و انقلابی می‌دانند و نتیجه رفتارساختارشکنانه راجز ضرر وزیان برای کشور وبهره برداری دشمنان کینه توز نمی‌دانند.

براین اساس به عنوان اساتید دلسوز وخیرخواه به نوبه خود رئیس جمهورسابق را به تجدیدنظر اساسی در مواضع و تصحیح رویکرد ناصواب خود دعوت می‌کنیم و ایشان رااز حبط اعمال و زحمات گذشته برحذر می‌داریم و مشفقانه انذار می دهیم که جنجال آفرینی ها و تحرکات اخیر، صرفا موجب می‌شود نام احمدی نژاد به فهرست بعضی ازاسلاف و روسای سابق افزوده شود همان نام آشنایانی که در فراز و فرود‌ها و امتحانات الهی، مهر مردودی بر کارنامه آن‌ها زده شد و اما انقلاب اسلامی فراتر از وابستگی به اشخاص بارویش‌های جدید در ایران وجهان راه روشن خودراباصلابت تداوم بخشید. تنها آه وحسرت وخسران دنیا وآخرت برای کسانی است که نقض عهدکردند و از کاروان نور به سمت ظلمت وتباهی سوق داده شدند.

در پایان با درس آموزی از ۴۰ سال مجاهدت و استقامت ملت سرافراز ایران بر سخن نورانی و امیدبخش امام عظیم الشان تاکید می‌کنیم که انقلاب اسلامی سنگر‌های کلیدی جهان را یکی بعداز دیگری فتح خواهد کرد، همانطورک ه امروز باالهام از انقلاب ودم مسیحایی دو امام بزرگوار شاهد پیروزی‌های عزتمندانه جبهه مقاومت در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و یمن هستیم واستیصال آمریکای جهانخوار، اروپای فریبکار، صهیونیست جنایتکار و ارتجاع خیانتکار برهمگان آشکار شده است و با فضل و نصرت الهی مردم متدین و شریف ایران باهدایت رهبر حکیم انقلاب و با استمرار راه افتخارآفرین شهدا نام خود را در شمار زمینه سازان ظهور منجی عالم بشریت ثبت خواهند کرد.

و ماالنصرالامن عندالله العزیز الحکیم.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی ۹۷/۱/۳۱
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
آقای احمدی نژاد بصیرت داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷
کو گوش شنوا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
درباره مردم زود قضاوت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
واقعا برای آقای احمدی نژاد متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
عوارض خروج را به 25 هزار تومان برگرداند .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۴۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
ای احمدی نژاد که این بازی دلار از دوران تو شروع شد و ظرف چند هفته از 1000 تومان به 4000 تومان رسید, قیمت و اجاره خانه را 4 و 5 برابر کردی و کمر مردم را با بی ارزش شدن روزانه پول ملی شکستی دیگه بس کن و میبینم بعد از آن خودبزرگ بینی ها چه ذلتی نهفته است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
احمدی بای بای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
محاکمه شود هرچه زودتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
بازم میخواد فتنه درست کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
وای خدای من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
باز حرف زدن ایشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
مردم اجازه عرض اندام به چنین تفکر منافقانه ای که جامعه را همیشه به دودستگی فرا می خوانند نخواهند داد این تفکر خودی وغیر خودی تفکر منافقان وکوردلانی است که از دو دستگی مردم سود می برند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
اصلا به حرفاش توجه نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
که اینطور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
منظور چیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
شخصیت این فرد یاد اور بنی صدر ملعون است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
دکتر !!!!! چقدرم که دکتری بهش میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
باز این اقا نطقش باز شد
Germany
ناشناس
۱۹:۱۳ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
تادیروزهاله نوربود!
Thailand
ناشناس
۱۹:۱۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۷
کو گوش شنوا
آخرین اخبار