رئیس کمیسیون نظارت، حقوقی شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد:

ضرورت استفاده مناسب از ظرفیت فرهنگسراها

رئیس کمیسیون نظارت، حقوقی شورای اسلامی شهر همدان بر ضرورت استفاده مناسب از ظرفیت فرهنگسراها تاکید کرد.

ضرورت استفاده مناسب از ظرفیت فرهنگسراهابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سید مسعود عسگریان رئیس کمیسیون نظارت، حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهر همدان هم با اشاره به ظرفیت‌های ایجاد شده در فرهنگسراها اضافه کرد: انتظار می‌رود با توجه به امکانات و تجهیزات ایجاد شده در فرهنگسراها، از فضاهای فرهنگی به نحو احسن استفاده شود و کارکرد مناسبی داشته باشند.

وی تأکید کرد: اعضای شورا به عنوان نمایندگان مردم در پارلمان محلی می‌توانند با توجه به شناختی که از ظرفیت‌ها دارند برنامه مدونی را برای استفاده بهینه از فرهنگسراها تنظیم کرده و ارائه داد.

رئیس کمیسیون نظارت، حقوقی شورای اسلامی شهر همدان در بخش دیگر سخنانش به پایان نامه ارائه شده در این جلسه اشاره کرد و گفت: در مطالعات برای اجرای طرح تفکیک زباله از مبدأ باید به صورت محله‌ای و متناسب با فرهنگ و شرایط اجتماعی خاص مناطق اقدام کرد.

عسگریان با بیان اینکه مشکل ما در شهرداری همدان اجرای مقرون به صرفه طرح‌ها است اظهار کرد: اگرچه امروز شهروندان با ارائه زباله‌های تفکیک شده خود به ایستگاه‌ها هدایایی دریافت می‌کنند اما باید دید چگونه می‌توانیم ضمن مجاب کردن شهروندان برای تحویل زباله‌های تفکیک شده خود به شهرداری، برنامه‌ای تدوین کنیم که به صرفه و صلاح هر دو طرف باشد.

انتهای پیام/د.ا

ضرورت استفاده مناسب از ظرفیت فرهنگسراها مورد توجه قرار گیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.