فرماندار سمنان خبر داد;

افزایش اقامت مسافران نوروزی در سمنان

فرماندار شهرستان سمنان از افزایش اقامت مسافران نوروزی و رشد ۱۲۰ درصدی فروش صنایع دستی در ایام نوروز 97 در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان در اولین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان سمنان ضمن تقدیر از کلیه دست اندرکاران ستاد در ارائه خدمات به مسافران نوروزی از افزایش ۱۱ درصدی اقامت مسافران و رشد ۱۲۰ درصدی فروش صنایع دستی در ایام نوروز ۹۷ در این شهرستان خبر داد.

وی با اشاره به افزایش آمار بازدید کننده داخلی از بناهای شهرستان سمنان در نوروز 97 از 27 اسفند 96 لغایت 13 فروردین 1397 در 5 موزه ، یک جاذبه طبیعی کویری ، 13 اثر تاریخی شهرستان از رشد 40 درصدی به نسبت نوروز 96 خبر داد.

فرماندار سمنان برپایی ۹ پایگاه تاریخی و دو پایگاه اطلاع رسانی گردشگری و استقرار ۲۰ راهنمای گردشگری در پایگاه های تاریخی، گردشگری و اتوبوس گردشگری به همراه برپایی ۴۰ غرفه صنایع دستی در پارک ۱۷ شهریور سمنان و چاپ ۲۰ هزار پوستر و بروشور معرفی بناهای تاریخی را از جمله عوامل موفقیت ستاد خدمات سفر ویژه نوروز سال جاری در جذب مسافر ذکر کرد.

دانایی معرفی آثار تاریخی و فرهنگی و گردشگری استان سمنان و راهنمای شماره تلفن ها و اطلاع رسانی ضروری سفر ، اجرای پنج تور برون شهری طبیعت گردی به کمک دفاتر خدمات گردشگری را از دیگر خدمات ستاد خدمات سفر ویژه نوروز سال جاری ذکر کرد و گفت: اجرای ۲۰ تور درون شهری با هدف معرفی آثار تاریخی در ایام نوروز ۹۷ ، اجرای ۱۵برنامه نوروزگاهی و نوروزخوانی در میدان ارگ و پارک ۱۷ شهریور سمنان با مشارکت شهرداری واجرای برنامه هایی مانند کالسکه سواری، شتر سواری و الاغ سواری و ماهیگیری در پارک گردشگری تفریحی کوشمغان را بخشی از اقدامات کمیته ها در میزبانی از مسافران و همشهریان نام برد.

انتهای پیام / ه

اقامت مسافران نوروزی در سمنان افزایش ۱۱ درصدی داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار