لزوم توجه به اشتغال و مسکن جوانان

فرماندار بافق گفت:باید در سال جاری دررابطه با دو موضوع کاربردی اشتغال و مسکن در این شهرستان برنامه ریزی می‌شود.

لزوم توجه به اشتغال و مسکن جوانان فرماندار بافق در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ با بیان اینکه قاچاق کالا با بیکاری رابطه مستقیم دارد گفت: افزایش بی رویه و مصرف کالای خارجی به اشتغال ضربه می‌زند و باید در سال جاری دررابطه با دو موضوع کاربردی اشتغال و مسکن در این شهرستان برنامه ریزی می‌شود.

زاده رحمانی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان بافق توجه به اشتغال و مسکن جوانان را از مهمترین موضوعات کاربردی شهرستان در سالجاری عنوان کرد.

فرماندار بافق در این نشست بر لزوم توجه به اشتغال و مسکن جوانان تاکید کرد و با اشاره به تحقق شعارسال گفت: مهم‌ترین اثر توجه به این مقوله در حوزه اشتغال جوانان نمایان می‌شود که این دو مورد از مهمترین موضوعات کاربردی شهرستان در سالجاری است.

وی حمایت از تولید کالای ایرانی را عاملی در راستای ایجاد اشتغال و حمایت بصورت مستقیم و غیر مستقیم از جوانان بیان کرد.

فرماندار بافق از برگزاری جلسه ستاد بازآفرینی شهری با دبیری شهرداری خبر داد.

زاده رحمانی با اشاره به مهاجرپذیری شهرستان بافق در بازده زمانی سال ۹۰ تا سال ۹۵ بیان کرد: با افزایش ۱۵ هزار نفری جمعیت، رابطه عرضه و تقاضا زمین دچار مشکل شده و افزایش قیمت در بافق نسبت به شهر‌های دیگر استان و کشور مشهود است.

وی همچنین ابراز امیدواری کرد با ورود به صنایع جوار معدنی و صنایع جانبی و تبدیلی بخش کشاورزی، نرخ بیکاری فعلی در بافق کاهش یابد.

فرماندار بافق با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در حوزه روستایی و عشایری گفت: در اسفندماه سال گذشته حدودا برای سهمیه اول شهرستان تصمیم گیری شد و از ابتدای سال جاری کارگروه اشتغال برای جذب سهمیه‌های بعدی تصمیم گیری می‌کند.

زاده رحمانی در بخش دیگری از سخنان خود در حوزه اموزش و پرورش به اجرای طرح امگا ویژه کنکوری‌ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۱۸۰ نفر از دانش آموزان بافقی در کلاس‌های طرح امگا که با همکاری معلمان نخبه استان یزد تشکیل شده است شرکت می‌کنند که امیدواریم جایگاه شهرستان در کنکور سال ۹۷ ارتقا پیدا کند.

انتهای پیام/ی

مصرف کالای خارجی به اشتغال ضربه می‌زند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار