ضرورت احیای حساب 100 امام در بنیاد مسکن امام راحل

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : حساب 100 امام میراث ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی است و باید احیا شود.

ضرورت احیای حساب 100 امامبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت الاسلام و المسلیمن سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ،در دیدار کارکنان بنیاد مسکن استان با وی افزود : امام جمعه تبریز : ضرورت احیای حساب 100 امام در بنیاد مسکن امام راحل با افتتاح حساب 100 و تاسیس نهاد ارزشمند بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عزم نظام اسلامی را برای خدمت رسانی به مردم و ضرورت رفع مشکلات جامعه در حوزه مسکن به همگان متذکر شد.


وی خاطرنشان کرد : بعد از گذشت حدود 4 دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همچنان مشکلات مسکن از جمله دغدغه های اقشار مختلف جامعه است اما می توان با عزم جدی مسئولان بنیاد مسکن ، مشارکت مردمی و خیران این حوزه برای رفع نیازهای عمومی موثر واقع شد.


امام جمعه تبریز افزود : بنیاد مسکن جلوه دیگری از برکات انقلاب اسلامی به مستضعفان و محرومان جامعه است که توانست غبار محرومیت در حوزه مسکن به ویژه در سال های نخست انقلاب را از پیشانی بسیاری از محرومان بزداید.


حجت الاسلام و المسلیمن آل هاشم با تاکید بر کیفی سازی و استحکام بخشی واحد های مسکونی ساخته شده ادامه داد : ساخت مسکن برای نیازمندان و محرومان و آسیب دیدگان حوادث مختلف ،کاری جهادی ، عبادتی است که اجر دنیوی و اخروی دارد.


باباپور مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی هم در این دیدار ، اصلی ترین رویکرد این نهاد را توجه بیش از پیش به حساب 100 امام و توسعه مشارکت خیران در احداث واحد مسکونی برای نیارمندان جامعه دانست.

 

انتهای پیام/

 

 ضرورت احیای حساب 100 امام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار