شرکت دانش‌آموز همدانی در مسابقات ورزشی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان ازشرکت 3 هزار و700 دانش‌آموزان در مسابقات ورزشی در این استان خبر داد.

شرکت دانش‌آموز همدانی در مسابقات ورزشیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛عبدالله جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان بیان کرد: این دوره از مسابقات 23 فروردین‌ماه با عنوان گرامیداشت یادواره شهدای دانش‌آموز و مدافعان حرم برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس استان با حضور برگزیدگان المپیادهای ورزشی درون‌مدرسه‌ای و مرحله مسابقات شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان ادامه داد: مهمترین هدف ما شناسایی و شکوفایی استعدادها وارتقای سلامت دانش‌آموزان است.

جعفری گفت: این دوره از مسابقات با اهداف کیفیت‌بخشی درس تربیت بدنی و استعدادیابی دانش‌آموزان نخبه ورزشی، ایجاد شور و نشاط و افزایش مهارت‌های اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی در بین دانش‌آموزان در 39 رشته مقطع در سالن‌های ورزشی سطح شهر همدان و شهرستان ملایر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک قهرمانان و مستعدین این مسابقات در عرصه ملی برای ورزش استان اثربخش است، عنوان کرد: خوشبختانه مجموعه آموزشی توانسته دانش‌آموزان با استعدادی را به کشور معرفی کند.

انتهای پیام/ب

شرکت 3 هزارو700دانش آموز همدانی در مسابقات ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.