قلعه تاریخی منوجان میزبان مهمانان نوروزی

جشن‌های‌‌ نوروز 97 در محل قلعه تاریخی و باستانی منوجان برگزار شد.

قلعه تاریخی منوجان میزبان مهمانان نوروزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ️ غلامحسین محمودی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان منوجان گفت : از کرمان جشن‌‌ نوروز 97 همراه با نمایش تئاتر برای شهروندان و مهمانان نوروزی امشب در محل قلعه تاریخی و باستانی منوجان برگزار شد.

وی افزود : نمایش و تئاتر در این جشن‌ها بیشتر براساس شعار امسال حمایت از کالای ایرانی که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد : هدف از برگزاری این جشن‌ها، ایجاد روحیه شاد و نشاط برای شهروندان و مهمانان نوروزی بوده که از دوم التای چهارم فروردین ماه جاری برگزار شد.

محمودی تصریح کرد: برپایی جشن نوروزی با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی و هنری در زمینه‌های موسیقی محلی و پاپ، شعر محلی و شعر نو، اجرای نمایش توسط هنرمندان جنوب استان بعد از نماز مغرب و عشاء در محل قلعه تاریخی منوجان اجرا شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم برگزاری این جشن‌ها در این ایام باستانی مورد رضایت شهروندان و مهمانان نوروزی قرار گرفته باشد.

برگزار جشن‌های شاد و متنوع به مناسبت ایام باستانی نوروز با همکاری شورای شهر، شهردار و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به مدت سه شب در محل پارک قلعه تاریخی منوجان با حضور پرشور مردم برگزار شد.

قلعه تاریخی منوجان یادگاری است از دوره ساسانیان و همزاد ارگ بم نیز می باشد.

انتهای پیام /س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار