فعالیت‌های فدراسیون بدمینتون در سال ۹۶

فدراسیون بدمینتون ایران در چند سال اخیر به موفقیت های با ارزشی دست یافته اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان فدراسیون بدمینتون ایران در چند سال اخیر و با مدیریت دکتر محمدرضا پوریا رئیس این فدراسیون و تیم همراه وی در سال جاری به موفقیت های بسیار با ارزشی دست یافته است.

به یکی از افتخارات فدراسیون بدمینتون ایران می توان به قرار گرفتن این فدراسیون در گروه طلایی به عنوان سرگروه اشاره کرد که بسیار با حائز اهمیت است.

گروه فوق طلایی شامل کشورهای چین ، چین تایپه ، هنگ کنگ ، هند ، اندونزی ، ژاپن ، مالزی ، سنگاپور ، کره جنوبی و تایلند هستند که از قدرتهای برتر جهان در این رشته محسوب می شوند.

در گروه نقره ۱۲ کشورآسیایی قرار دارند و در گروه برنز ۱۷ کشور آسیایی قرار گرفته اند همچنین در حال حاظر جایگاه ایران از 33 کشور آسیایی بالاتر است.

یکی دیگر از موفقیت های فدراسیون بدمینتون ایران ، موافقت فدراسیون بدمینتون آسیا به پیشنهاد رئیس فدراسیون ایران در اجلاس جهانی این رشته است.

در این نشست محمد رضا پوریا رئیس فدراسیون بدمنیتون کشورمان پیشنهاد داد که مسابقات لیگ باشگاه های کشورهای غرب آسیا در این منطقه برگزار گردد که در نهایت امسال پیشنهاد وی در فدراسیون بدمینتون آسیا تایید شد.

همچنین مهدی انوری مسئول کمیته تحقیقات و پژوهش فدراسیون در نشست جهانی این رشته در استرالیا به عنوان نایب رئیس کمیته توسعه بدمینتون آسیا منصوب شد.

از دیگر محورهای موفقیت های بدمینتون ایران در سطح آسیا می توان به حضور 2 ملی پوش جوان کشورمان ( امیر جباری و ثریا آقایی ) در کمپ پیشرفته بدمینتون آسیا در سال ۲۰۱۸ در کشور مالزی اشاره کرد.

بیست و هفتین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجر ایران با حضور ۱۵ کشور خارجی و با جوایز ۲۵ هزار دلاری در شهرستان زنجان برگزار شد همچنین ما شاهد اولین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان در شهرستان سمنان بودیم.

حضور  «محمد اندی»  دبیر کمیته توسعه بدمینتون آسیا و برگزاری کمپ پیشرفته بدمینتون قبل از بیست و هفتین دوره مسابقات بین المللی فجر ایران در زنجان همچنین دیدار وی با رییس فدراسیون بدمینتون ایران و تقدیر وی از عملکرد فدراسیون بدمینتون ایران در چند سال اخیر از دیگر عملکرد های مثبت این رشته در سال جاری است.

حضور سرداوران ایرانی و داوران برتر در مسابقات بین المللی از دیگر فعالیت های مهم این فدراسیون است.

برگزاری تمامی کلاسهای داوری ، مربیگری و استعدادیابی و استعدادپروری و کارگاه های مختلف در سطح کشور از دیگر مواردی است که در سال جاری تحقق یافته است.

لازم به ذکر است که اجرای تمامی این برنامه ها و کسب موفقیت های آسیایی، مدیون فعالیت های برنامه ریزی شده توسط رئیس فدراسیون بدمینتون است.

 پوریا به همراه تیمش در چند سال اخیر با توجه داشتن به استعدادیابی و استعدادپروری در این رشته جهش خوبی داشته اند.

انتهای پیام/

عملکرد فدراسیون بدمینتون در سالی که گذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.