هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان؛

توقف تیم نساجی مازندران برابر مس رفسنجان در روز سقوط راه آهن به لیگ دسته دوم

هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک آزادگان با انجام ۷ دیدار امروز (شنبه) پیگیری شد.

صعود فجر سپاسی به رتبه دوم/متوقف شدن شاگردان نکونام و فکری مقابل حریفان در روز سقوط راه آهن به لیگ دسته دومبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان امروز(شنبه) با انجام 7 دیدار از ساعت 15:15 امروز ( شنبه ) آغاز شد.

در یکی از دیدارها، 2 تیم همشهری فجرسیاسی و برق جدید شیراز از ساعت 15 در ورزشگاه حافظیه به مصاف هم رفتند که در پایان فجرسپاسی موفق شد با 2 گل حریفش را شکست دهد.

حسین کریمی در  (48) و (90) زننده هر 2 گل فجر در این بازی بود.

فجر با این نتیجه 52 امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول رسید.

در یکی دیگر از بازی مهم هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک فوتبال، نفت مسجد سلیمان میزبان شهرداری بندر ماهشهر بود که در پایان با تساوی یک بر یک مقابل مهمانش متوقف شد.

با این تساوی نفت مسجدسلیمان 53 امتیازی شد و فاصله‌اش با فجر سپاسی در جدول به یک امتیاز رسید. شهرداری ماهشهر 34 امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول باقی ماند.

نتایج بازی‌ها به شرح زیر است:

 مس رفسنجان صفر - نساجی مازندران صفر

ماشین‌سازی تبریز یک - ملوان بندرانزلی 2

صبای قم صفر - مس کرمان 2

بادران تهران 2- اکسین البرز 2

ایرانجوان بوشهر 3- راه آهن تهران 2

شاگردان بیاتی نیا با این باخت در امتیاز 10 باقی ماندند و با توجه به اختلاف 19 امتیازی‌ با تیم صبای قم، در فاصله شش هفته مانده به پایان رقابت‌ها سقوطشان به لیگ دسته دوم فوتبال قطعی شد.

گفتنی است 2 دیدار پایانی هفته بیست و هشتم یعنی خونه به خونه با گل گهرسیرجان و آلومینیوم اراک و شهرداری تبریز روز دوشنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نتایج هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار