تربیت هزاران فعال قرآنی در سازمان مردم نهاد بسیج

مهم‌ترین دستاورد سازمان مردم نهاد بسیج تربیت هزاران فعال قرآنی در ابعاد مختلف از جمله حفظ، مفاهیم، قرائت بانگاه تربیتی بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، معاون تعلیم و تربیت سپاه امام رضا (ع) گفت: طی چندین سال مسابقات قرآنی بسیج در سطح شهرستان ها، استان‌ها و سطح کشوری به نحو احسن برگزار شده است که مهم‌ترین دستاورد آن تربیت هزاران فعال قرآنی در ابعاد مختلف از جمله حفظ، مفاهیم، قرائت بانگاه تربیتی در سازمان مردم نهاد بسیج بوده است.

حجت الاسلام حمیدی فر افزود: یکی از نهاد‌هایی که طی چند سال اخیر در عرصه فعالیت‌های قرآنی ورود بسیارخوب، تاثیرگذار و البته هدفمندی داشته است نهاد مقدس سازمان بسیج بوده است.

وی گفت: فعالیت‌های قرآنی دارالقرآن بسیج متصل به نظام تربیتی صالحین است و فعالان عرصه قرآنی در رشته‌های مختلف از درون حلقات صالحین رشد نموده و به عرصه تخصصی قرآن در ابعاد مختلف ورود پیدا می‌کنند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام رضا (ع) گفت: دارالقران بسیج خراسان رضوی در استان اقدامات بسیار گسترده‌ای در شهر‌های مختلف استان انجام داده است که بعضا در شبکه‌های سراسری صدا و سیما پخش شده است.

حجت الاسلام حمیدی فر افزود: در سال ۹۶ نیز مسابقات قرآنی بسیج در سطح استان به بهترین نحو با روحیه بسیجی و جهادی برگزار گردید و البته برخی از مشکلات که طبیعتا در کار‌های اجرایی بدیهی است وجود داشته که با الطاف و عنایات حضرت رضا (ع) حل شده است.

وی گفت: بعد از برگزاری مسابقات قرآنی بسیج درسطح استان متسابقین برگزیده به مرحله کشوری اعزام شدند که الحمدالله موفقیت خوبی را نیزکسب کردند.

معاون تعلیم و تربیت سپاه امام رضا (ع) گفت: آخرین مسابقات قرآنی بسیج در سطح کشوری در سازمان بسیج برگزارگردیده است که الحمدالله خراسان رضوی در این مسابقات خوش درخشیده و رتبه اول تیمی را به خودش اختصاص داده است.

حجت الاسلام حمیدی فر افزود: تلاش مسولین دارالقرآن بسیج بر این است که روز به روز برنامه‌های قرآنی پررنگ‌تر و جذاب‌تر برگزارشود لذا از تمام متسابقین در مسابقات قرآنی کشوری در سازمان بسیج قدردانی نموده و باید یاآوری گرددکه همه ابزار و امکانات از جمله خبرگزاری‌ها و فضای مجازی که در اختیاراست باید در خدمت ارتقائ روحیه قرآنی باشد و تلاش گردد باعث تضعیف روحیه در نهاد‌ها نشود.

انتهای پیام// ف. ح
 

تربیت فعالان قرآنی در دارالقران بسیج خراسان رضوی

برچسب ها: فعال قرآنی ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.