برگزاری یادواره 139 شهید شهرستان چرام

یادواره 139 شهدای گلگون کفن شهرستان چرام با حضور جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان، اقشار مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا در مصلی این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛  شامگاه جمعه یادواره 139 شهدای گلگون کفن شهرستان چرام با حضور جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسؤولان، اقشار مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا در مصلای این شهر برگزار شد.

جهانگیر انصاری در این آیین با بیان اینکه شهدا به این یادواره‌ها نیاز ندارند بلکه ما نیازمند این آیین‌ها هستیم، اظهار کرد: شهدا از ما می‌خواهند در استقرار این راهی که انتخاب و با صلابت طی کردند حرکت کینم تا ایران اسلامی در بین کشورهای دنیا کشور امنی باشد، علیرغم اینکه هیچ کشوری وجود ندارد که اندازه کشور ما تحت فشار تحریم‌های کمرشکن استکبار جهانی و هم پیمانانشان در تمام عرصه های مختلف باشند اما همچنان با صلابت و با اقتدار جز کشورهای مقتدر منطقه هست.

جانشین فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند« زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، ابراز کرد: مشروط بر تعمق در تفکر و اندیشه شهیدان عزیز و رزمندگان دفاع مقدس، آن تفکر و اندیشه‌ای که در روحیه ولایت مداری این شهیدان و رزمندگان، اطاعت پذیری این ملت وجود داشت.

وی با اشاره به حضور شهدا و رزمندگان در صحنه‌های مختلف به پشتیبانی نظام و انقلاب، عنوان داشت: امام راحل با دست خالی حکومت ظلم و ستم را در منطقه حبس کرد و سنگ بنای انقلاب اسلامی را به عنوان ام القرای جهان اسلام گذاشت.

انصاری ادامه داد: انقلابی که امام فرمود در ایران نمی‌گنجد را همه دیدند، دیدند که در طول این 40 سال انقلاب ما در کشورهای دنیا و در خاورمیانه نمی‌‌گنجد، اگر آن وحدتی که معظم‌له تاکید دارند داشته باشیم، وحدتی که در طول 40 سال به پشتوانه این نظام پیچ‌های پر پیچ و خم و سختی را پشت سر گذاشت، تشعشات این انقلاب را در تمام کشورهای دنیا می‌بینیم.

وی تصریح کرد: با حضور در صحنه این ملت مطمئن باشید که استکبار جهانی باز هم در میدان‌های آینده شکست خواهد خورد.

این مسئول نظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: دشمن می‌داند با این تحریم‌ها باز هم شکست خواهد خورد و می‌داند که این ملت، کمر امت را بسته است تا علمی که متعلق به امام عصر است توسط فرزند خلف فاطمه زهرا به دستش برسد، اگر دشمن قدرت غلبه بر نظام اسلامی را داشت برای یک لحظه هم درنگ نمی‌کرد.

انتهای پیام/ش

یادواره 139 شهید شهرستان چرام برگزار شد

برچسب ها: شهدا ، یادواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.