خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه با محوریت مساجد

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: با تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه، خواستار ادامه کمک‌رسانی‌های با محوریت مساجد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام  اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور  گفت : اقدامات مختلفی در این زمینه تدارک دیده شده است و برای بازگشت ساکنان مناطق زلزله‌زده به زندگی عادی با تمام وجود حرکت می‌کنیم.

اکبری با اشاره به اینکه جمع‌بندی اصولی از اقدامات انجام شده در گذشته و تصمیمات بزرگ و صحیح لازمه فعالیت نیروهای انقلابی است، گفت: برنامه‌ریزی‌های کلان، بازآرایی نهادها، اتصال امت امام و سازماندهی شبکه سراسری ملی و جهانی نیروهای انقلابی از اقدامات اساسی برای اثربخشی هر چه بیشتر در آینده است.

وی با انتقاد از موازی‌کاری و تشتت کارهای فرهنگی،  بیان کرد: با توجه به کلام مقام معظم رهبری، دیگر ابهامی باقی نمی‌ماند و همه نیروهای انقلابی باید با وحدت و انسجام کامل حرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه برای حرکت در مسیر انقلاب تردید نداریم و انجام کارهای فرهنگی نیاز به طراحی دقیق دارد، افزود: فراهم کردن زیرساخت‌ها و داشتن افق لازمه اثربخشی برنامه‌ها است و مهندسی فرهنگی در واقع مشخص شدن هدف با جزئیات آن است تا به‌صورت صحیح به ثمر بنشیند.

انتهای پیام/ز


بازگشت ساکنان مناطق زلزله‌زده به زندگی عادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.