توزیع میوه در 25 نقطه از شهرستان اردبیل

توزیع میوه در ۲۵ نقطه از شهرستان اردبیل عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن‌ حسین‌زاده ، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اردبیل اظهار داشت: قرار است میوه شب عید از فردا در مراکز توزیع میوه در ۲۵ نقطه از شهرستان اردبیل عرضه شود.

وی گفت: قیمت تایید شده میوه شب عید دراین جلسه بر این اساس است که قیمت هر کیلو سیب هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت هر کیلو پرتغال هزار و ۵۰۰ تومان است و  قرار است از فردا در مراکز توزیع میوه در ۲۵ نقطه از شهرستان اردبیل عرضه شود.

وی افزود: لازم است میزان توزیع و شارژ غرفه‌های عرضه میوه به گونه‌ای باشد که صف‌های طولانی در مقابل مراکز عرضه تشکیل نشود.

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل تصریح کرد: این توزیع باید در محلات اطراف شهر و نواحی کم برخوردار به صورت ویژه توزیع شود تا مردم این مناطق نیز با حفظ کرامت و احترام از میوه شب عید بهره‌مند شوند.

حسین زاده افزود: دستگاه‌ها مرتبط باید با درنظر گرفتن نیاز بازار تدابیر لازم را برای تهیه میوه بیشتر در صورت کمبود در بازار بیاندیشند و در این زمینه هماهنگی مجموعه جهاد کشاورزی و شهرداری اردبیل باید بیشتر باشد.

انتهای پیام/ع

قیمت میوه شب عید تعیین شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.