صنعت بیمه نیازمند تصمیم‌‌گیری و برنامه‌ریزی اساسی است

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: حال و روز صنعت بیمه خوب نیست و باید کار اساسی برای آن صورت گیرد و ورود وزیر اقتصاد به این موضوع لازم به نظر میرسد.

صنعت بیمه نیازمند تصمیم‌‌گیری و برنامه‌ریزی اساسی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدرضا پورابراهیمی؛نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز در دیدار با پورکیانی مدیرعامل بیمه ایران، عمادآبادی مدیر بیمه کرمان و اعضای هیئت مدیره بیمه ایران کشور در محل دفتر نماینده مردم کرمان و راور گفت: پهناوری استان کرمان و وجود جاده‌های طولانی در این منطقه می طلبد که گزارش هایی در جهت کاهش حوادث به شکلی منعکس شود و دستگاه هایی از جمله بهدشت، صدا و سیما و نیروی انتظامی به این بحث ورود کنند و بدانند که نظارتی انجام میشود.

وی افزود: در خیلی از زمینه ‌ها شاهد هستیم که با توجه به کاهش قدرت خرید مردم، بخشی از گردونه بیمه شخص ثالث خارج می‌شوند که باید برای این مسئله چاره‌ ای اندیشیده شود.

پورابراهیمی با اشاره به اصلاح قانون مالیات بر ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجموعه صنعت بیمه باید به این مسئله نیز نگاهی داشته و برنامه‌ای را ارائه دهد.

وی تصریح کرد: الان با شرایطی روبه رو هستیم که خواسته یا ناخواسته در تراز نامه بیمه ایران وجود دارد، اگر بخواهیم همین منوال باشد، مشکل ساز خواهد بود، اما میتوان برای آن برنامه ریزی داشت و دولت را پای کار آورد و چارچوب های دیگر برای آن مشخص کرد.

پورابراهیمی گفت: حال و روز صنعت بیمه خوب نیست و باید کار اساسی برای آن صورت گیرد و ورود وزیر اقتصاد به این موضوع لازم به نظر میرسد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید اقداماتی انجام شود که اطمینانی به صنعت بیمه بدهد، گذشته از اینکه قبلا افراد چه کارهایی انجام داده و مقصر بوده‌اند یا نه، الان باید تصمیم گرفت و اعتقاد داریم که مشکلات موجود بیمه را میتوان حل کرد.

پورابراهیمی ادامه داد: حضور بیمه ایران در مجلس خیلی ضعیف است در صورتی که باید از ظرفیتها استفاده کرده و با مجلس ارتباط بگیرند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.