عثمانی در تذکر شفاهی؛

برخی دست‌های پشت پرده مانع استفاده جانبازان و ایثارگران از سهمیه کنکور می‌شوند

نماینده مردم بوکان گفت: متأسفانه دست‌هایی پشت پرده وجود دارد که مانع از استفاده همه جانبازان و ایثارگران از سهمیه کنکور می‌شود.

برخی دست‌های پشت پرده مانع استفاده جانبازان و ایثارگران از سهمیه کنکور می‌شوندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در جلسه علنی امروز چهارشنبه 16 اسفندماه طی تذکری شفاهی اظهار کرد: هیئت رئیسه مجلس براساس ماده 18 آئین‌نامه داخلی قسم خورده است که بی طرفی را در اجرای آئین‌نامه رعایت کند.

وی با اشاره به اینکه در زمان تصویب برنامه ششم کمیسیون تلفیق مصوبه‌ای مبنی بر این داشت که همه ایثارگران و جانبازان بتوانند از سهمیه کنکور استفاده کنند، متذکر شد: در آن زمان آقای قاضی‌زاده هاشمی در سفر کربلا بود و فرد دیگری این مصوبه را برخلاف مصوبه کمیسیون تلفیق و به شکل دیگری قرائت کرد که این مسئله منجر به ضایع‌شدن حق همه فرزندان ایثارگر زیر 25 درصد شد.

نماینده مردم بوکان تصریح کرد: همچنین یکشنبه گذشته طرحی را در این باره به مجلس ارائه کردیم که یک فوریت آن تصویب شد، اما هنوز به کمیسیون مربوطه ارجاع نشده است.

عثمانی با اشاره به اینکه چه دست‌هایی پشت پرده وجود دارد که مانع از استفاده همه جانبازان و ایثارگران از این سهمیه کنکور می‌شود؟ خاطرنشان کرد: اگر قرار است چند نفر در هیئت رئیسه تصمیم‌گیری کنند، پس ما باید برویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۳:۰۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
آفرین بر شما باد درد دل رزمندگان گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
خدا کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۱۲:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
یعنی نباید سهمیه فرزند شهید و جانباز 54 درصد یکی باشه؟
-
جانباز
۱۱:۵۵ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
درود برجناب آقای محمد قسیم عثمانی
آخرین اخبار