حضور فعال دانشجویان در اردوهای راهیان نور

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان گفت: 4 هزار و 700 دانشجو در اردو های راهیان نور حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بهمن شهریاری، مسئول بسیج دانشجویی خوزستان بیان داشت : با توجه به نزدیکی استان به مناطق عملیاتی، اغلب اردوهای راهیان نور خوزستان یک روزه بودند اما با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و اهمیت این اردوها، امسال 2 روزه برگزار می‌شوند. 10 و 11 اسفندماه برای برگزاری اردوی راهیان نور خواهران و 17 و 18 اسفندماه برای برگزاری اردوی راهیان نور برادران در نظر گرفته شد.

وی افزود: 2 هزار و 700 نفر در اردوی خواهران شرکت کردند. این افراد 2 روز و یک شب در مناطق عملیاتی بودند و از فکه، شلمچه، هویزه، طلاییه و... بازدید کردند.

شهریاری ادامه داد: ثبت‌نام اردو برای دانشجویان پسر تا روز چهارشنبه ادامه دارد و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه خود برای شرکت در اردوها ثبت‌نام کنند.

وی در پایان گفت: هماهنگی‌های لازم برای اسکان و برگزاری اردوها انجام شده است. اعزام کاروان‌های دانشجویی از سراسر کشور برای شرکت در اردوهای راهیان نور تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.امسال نیز برای انجام هماهنگی‌ها، قرارگاه شهید علم‌الهدی تشکیل و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری اردوها انجام شد.

انتهای پیام/م

شرکت 4 هزار و700 دانشجوی خوزستانی در اردوهای راهیان نور

برچسب ها: راهیان نور ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.