نعمت‌زاده در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باید از فرصت تبریز 2018 استفاده بهینه کنیم/برگزاری افتتاحیه این مراسم با حضور روحانی

رئیس افتخاری ستاد ملی تبریز 2018 گفت: مراسم افتتاحیه تبریز 2018 با حضور رئیس‌جمهور اوایل اردیبهشت 97 برگزار می‌شود.

محمدرضا نعمت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات مراسم افتتاحیه  تبریز 2018، اظهار کرد: برای مراسم افتتاحیه تبریز 2018 برنامه‌هایی پیش‌بینی شده و در اوایل اردیبهشت افتتاح رسمی آن برگزار می‌شود و رئیس‌جمهور هم قول داده حضور پیدا کند.

رئیس افتخاری ستاد ملی تبریز 2018 درباره حضور مهمانان خارجی در این مراسم افتتاحیه، گفت: بناست سازمان گردشگری مسئولان فرهنگی و گردشگری کشورهای اسلامی و همسایه را دعوت کند.

وی با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام، تصریح کرد: خوشبختانه مشارکت مردم تبریز، اصناف، صنعتگران و... در اجرای برنامه‌های مربوط به تبریز 2018 بسیار گسترده‌تر از قبل شده است.

نعمت‌زاده اضافه کرد: انتخاب تبریز در جایگاه پایتخت گردشگری جهان اسلام و حضور گردشگران از کشورهای دیگر به اقتصاد استان و کشور کمک قابل توجهی خواهد کرد.

رئیس افتخاری ستاد ملی تبریز 2018 بیان کرد: تبریز و دیگر نقاط کشور دارای آثار تاریخی و فرهنگی خوبی هستند ما در کشور شعرا، اّدبا و هنرمندان زیادی داریم مثلا علامه امینی صاحب الغدیر و علامه طباطبایی صاحب تفسیر المیزان و... بزرگانی هستند که ضروری است به جهان معرفی شوند.

وی تاکید کرد: در برنامه‌های مربوط به تبریز 2018 برای هر سلیقه‌ای رویدادی خاص پیش بینی شده است و بناست هنرهایی همچون سفال‌گری، نقاشی، کاشی کاری، خوشنویسی و... در معرض نمایش عموم و گردشگران قرار گیرد.

نعمت‌زاده با اشاره به اینکه تبریز 2018 فرصتی تاریخی است و باید از آن به شکل مناسب استفاده کنیم و بهره ببریم، اضافه کرد: با هتل‌ها و دیگر مراکز هم رایزنی‌هایی انجام شده است تا تخفیف‌های ویژه‌ای برای مردم داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار