آغاز فعالیت اکیپ های بازرسی مواد غذایی در اردبیل

فرماندار اردبیل گفت: در حال حاضر اکیپ های بازرسی مواد غذایی در اردبیل فعال شده است.

جواد زنجانی، فرماندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی در اردبیل با اشاره به این که در حال حاضر اکیپ بازرسی مواد غذایی در اردبیل فعال شده است افزود: انتظار می‌رود دستگاه‌های مربوطه در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا مردم بدون هیچ مشکلی نسبت به تهیه مواد غذایی اقدام کنند.

وی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در آستانه عید نوروز نظارت بر فروش مواد غذایی در اردبیل تشدید می‌شود تا مردم در این زمینه دغدغه و نگرانی نداشته باشند.

فرماندار شهرستان اردبیل گفت: موضوع رسیدگی به شکایت مردم در ارتباط با وضعیت فروش مواد غذایی از طریق سامانه 190 پیگیری می‌شود که انتظار می‌رود همشهریانی که شکایتی دارند موضوع را با این سامانه به اشتراک بگذارند تا اقدامات لازم در این زمینه در اسرع وقت انجام شود.

زنجانی اظهار کرد: نظارت همه‌جانبه بر نمایشگاه مواد غذایی مبنای کار قرار داده شود و بدون نظارت مراکز بهداشتی برپایی غرفه‌های مواد غذایی ممنوع بوده و باید با نظارت بهداشت این امر انجام شود.

وی خواستار فعالیت همه‌جانبه مراکز بهداشت و درمان در تعطیلات نوروزی شد و گفت: متاسفانه در تعطیلات نوروزی با کمبود پزشک و عوامل درمانی روبه‌رو می‌شویم که انتظار می‌رود این امر با برنامه‌ریزی‌های اساسی برطرف شود.

وی با اشاره به حوادث چهارشنبه سوری افزود: در این زمینه خانواده‌ها باید هوشیاری لازم را داشته باشند تا حادثه ای را شاهد نباشیم.

انتهای پیام/ح

تشدید نظارت بر فروش مواد غذایی در اردبیل

 

 

برچسب ها: مواد غذایی ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.