مسئولان برای تامین نیاز‌های مردم در ایام پایانی سال تلاش بیشتری کنند

امام جمعه خاش گفت: مسئولان برای تامین کالا‌ها و نیاز‌های اساسی مردم در ایام پایانی سال تلاش بیشتری کنند تا مردم در این زمینه با مشکل خاصی رو به رو نشوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام غلام رضا دهقان امام جمعه خاش  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خاش اظهار داشت: ارائه خدمات شایسته به مردم از وظایف مهم مسئولان است و باید از فرصت‌های در اختیار برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های گردشگری در خاش بسیار چشمگیر است لذا برنامه ریزی برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی خیلی مهم به نظر می‌رسد.

وی با گرامیداشت مناسب‌های هفته از جمله پاسداشت مقام زن و تکریم مادران و همسران شهدا بر اهمیت احسان و نیکوکاری در جامعه، درختکاری و بهره گرفتن از مواهب طبیعی تاکید کرد.

امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت شهرستان خاش نیز در خطبه‌های این هفته گفت: تلاش‌های دولت مردان باید در جهت امید آفرینی و تقویت نشاط اجتماعی باشد.

وی گفت: مسئولان برای تامین کالا‌ها و نیاز‌های اساسی مردم در ایام پایانی سال تلاش بیشتری کنند تا مردم در این زمینه با مشکل خاصی رو به رو نشوند.

مولوی محمدعلی شهنوازی با گرامیداشت هفته زن افزود: مادران در جامعه شایسته تقدیر و تجلیل هستند و باید مورد تکریم قرار گیرند.

انتهای پیام /ع

مادران در جامعه شایسته تقدیر و تجلیل هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار