استاندار قزوین در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نوسازی بافت‌های فرسوده توسط سرمایه گذاران بخشی خصوصی انجام می‌شود

زاهدی گفت:نوسازی بافت‌های فرسوده توسط سرمایه‌گذاران بخشی خصوصی انجام می‌شود و آنها ساختمان‌های جدید را می‌سازند.

//عبد‌المحمد زاهدی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مهمترین طرح‌های اقتصادی استان متبوعش اظهار کرد: راه اندازی واحدهای تولیدی نیمه کاره در دستور کار قرار دارد. علاوه بر این آبرسانی اراضی کشاورزی و کشت گلخانه‌ای هم از دیگر برنامه‌های استان قزوین است.

استاندار قزوین افزود: با توجه به میزان طرح‌های آبیاری و کشت‌های گلخانه‌ای تسهیلاتی به متقاضیان ارائه خواهد شد البته ممکن است موانعی برای دریافت این تسهیلات از بانکها وجود داشته باشد لذا در تلاشیم با همکاری مسئولان استانی و مذاکره با مدیران عامل بانک‌ها اعتبار پروژه‌های مهم استان را تأمین کنیم.

زاهدی درباره ناهنجاری‌های اجتماعی و کشف حجاب‌هایی که اخیرا در برخی استان‌های کشور رخ می‌دهد، گفت: معتقدم نباید نسبت به این ناهنجاری با خشونت برخورد کرد بلکه باید به صورت فرهنگی این موضوع را کنترل کرد.

استاندار قزوین درباره نوسازی بافت‌های فرسوده یادآور شد: اخیرا استان‌های مختلف کشور را تقسیم بندی کردند تا مطابق برنامه ریزی بافت‌های فرسوده آنها نوسازی شود، بر این اساس استان قزوین در مرحله دوم این برنامه قرار گرفته است.

وی گفت: نوسازی بافت های فرسوده توسط سرمایه گذاران بخشی خصوصی انجام می‌شود و سرمایه گذار ساختمان‌های جدید را می سازند و به ساکنان آن واگذار می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار