رستم‌وندی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تعیین مشاور مادر برای دفاتر تسهیل و توسعه در مراکز استانها

قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی گفت: مشاور مادر برای نظارت بر دفاتر تسهیل و توسعه در استان‌های مختلف تعیین می‌شود.

///تقی رستم‌وندی قائم مقام وزیر کشور در امور اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دایر کردن دفاتر تسهیل و توسعه در استان‌های مختلف به منظور مقابله با حاشیه نشینی اظهار کرد: اقدامات مربوط به دایر کردن دفاتر تسهیل و توسعه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه قرار است مشاور مادر برای نظارت، هماهنگی و راهبری این طرح در نظر گرفته شود، افزود: 90 درصد این طرح انجام شده است و از ابتدای سال 97 هم در 100 محله حاشیه نشین این دفاتر ایجاد خواهد شد.

رستم‌وندی گفت: مراکز استان‌هایی که دفاتر تسهیل و توسعه در آنها دایر می‌شود، مشخص شده است همچنین شرکت‌ها، NGOها و سمن‌هایی که قصد دارند در این پروژه مشارکت داشته باشند تعیین شدند و برای برخی از آنها هم قرارداد و تفاهم نامه منعقد شده است.

گفتنی است پیش از این رستم وندی به منظور مقابله با حاشیه نشینی از طرحی خبر داده بود که قرار است تاپایان سال اجرایی شود. به موجب این طرح، 100 دفتر تسهیل‌گری و توسعه اجتماعی در محلات حاشیه نشین تاسیس می‌شود همچنین در 10 استان کشور و در مراکز این استانها، 10 محله به عنوان پایلوت انتخاب شده و در هر محله دفتر تسهیل‌گری و توسعه اجتماعی مشارکت مردم را جلب می‌کند تا با کمک ساکنان، محله‌های مورد نظر احیا و بهسازی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار