انتقاد شدید هیلی از روسیه به علت رای ندادن به برقراری آتش‌بس در سوریه

نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل، روسیه را به علت رای ندادن به برقراری آتش‌بس در سوریه مورد انتقاد شدید قرار داد.

انتقاد شدید نیکی هیلی از روسیه برای جلوگیری از برقراری آتش‌بس در سوریهبه گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، نیکی هیلی، نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل از روسیه به علت تعلل در رای دادن به برقراری آتش‌بس در منطقه غوطه شرقی در سوریه انتقاد کرد و گفت مردم این کشور نمی‌توانند منتظر تصمیم‌گیری روسیه بمانند.

هیلی در پیامی توییتری نوشته است: باورکردنی نیست که روسیه رای‌ دادن به آتش‌بس را در حالی به تاخیر می‌اندازد که چنین آتش‌بسی امکان دسترسی کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم سوریه را فراهم می‌کند.

نماینده آمریکا در سازمان ملل در ادامه پیام خود آورده است: تا زمان توافق شورای امنیت سازمان ملل بر سر آتش‌بس چند نفر دیگر در سوریه کشته خواهند شد. بیایید این رای‌گیری را همین امشب به انجام برسانیم!

گفتگوی اعضای شورای امنیت سازمان ملل درباره برقراری آتش‌بس در سوریه بعد از مخالفت روسیه با پیش نویس اولیه آن به روز دوم کشیده شد. در نسخه اولیه مربوط به آتش‌بس خواستار توقف 30 روزه درگیری‌ها در سوریه شده است.

با این حال واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل پیش نویس اولیه آتش‌بس را غیرواقعی خواند و دیگر اعضای شورای امنیت را گمراه شده از سوی یک روانپریشی عظیم دانست.

استفان دی میستورا، نماینده سازمان ملل در سوریه در دیدار با اعضای شورای امنیت خواستار اقدام این سازمان برای جلوگیری از وقوع درگیری شد. 

انتهای پیام/

انتقاد جدید هیلی از روسیه در خصوص سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
اين پير زن امريكايي شايسته نماينده بودن در سازمان ملل را نداد ،چون سرتا پا دروغ نيرنگ است
آخرین اخبار