معرفی آثار برگزیده مسابقه عکس وحدت با موضوع معماری اسلامی

آثار برگزیده مسابقه عکس وحدت با موضوع معماری اسلامی و مردم نفرات برترخود را شناخت.

معرفی آثار برگزیده مسابقه عکس وحدت با موضوع معماری اسلامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ داور کشوری جشنواره عکس وحدت تربت جام  با اشاره به مراحل انتخاب آثار برگزیده گفت: هیئت داوران جشنواره بعد از بررسی دو هزار و ۴۱۶ عکس رسیده  ۱۵۸ اثر به مرحله بعد راه یافتند که در مرحله دوم به دلیل کمبود‌های فنی ۷۲ اثر حذف و ۸۶ اثربه  مرحله بعدی راه یافتند و در نهایت  ۶۱ اثر به عنوان آثار منتخب وارد مرحله نهایی شدند.
 
علایی افزود : در پایان بررسی بخش اصلی جشنواره عکس وحدت، ۴۵ اثر به نمایشگاه اصلی راه پیدا کرده و منتخبین راه یافته به نمایشگاه گواهی شرکت در نمایشگاه عکس اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اسقبال ویژه عکاسان از این جشنواره گفت: در بازه سه هفته‌ای اعلام مسابقه عکس وحدت حضور بیش از دو هزار عکس ارسال شد که مقایسه با مسابقه‌های کشوری می‌توان بیان کرد این مسابقه در سطح ملی بوده است.

داور مسابقه عکس وحدت تربت جام تصریح کرد: در مسابقات عکس کشوری همانند تربت حیدریه در خصوص زعفران هزار و ۵۰۰ اثر، در تهران هزار اثر و مسابقه عکس آثار تاریخی تبریز ۷۰۰ اثر ارسال شده است که نشان می‌دهد از این باب تعداد بالای عکس در مسابقه وحدت برگرفته از جایگاه آثار تاریخی و مذهبی در منطقه خراسان است.
 
انتهای پیام//س.ج
برچسب ها: هنرمندان ، عکاسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.