لزوم راه اندازی پارکینگ های طبقاتی در شهر زرند

شهردارزرند گفت : پارکینگ های طبقاتی در شهر زرند باید راه اندازی شوند و این پارکینگ ها درآمد زایی بسیار خوبی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدرضا مهدلو شهردار زرند در نشست خبری اصحاب رسانه زرند گفت: در گذشته شهر زرند دچار چالش های شهری زیادی شده بوده و الان این مشکلات تا حدود زیادی برطرف شده است.


مهدلو با عنوان اینکه ما جزو شهرهایی می باشیم که سرانه فضا سبز خوبی داریم، اذعان داشت: در شهر زرند 210 هکتار مجموعه فضا سبز وجود دارد.


وی افزود: بحث تکدی گری و کودکان کار اتباع خارجی در نشست های فرمانداری مطرح خواهد شد و بحث جمع آوری و ساماندهی این کودکان بر عهده شهرداری می باشد.


وی با اشاره به اینکه شهرداری زرند 11 میلیارد و 500 میلیون تومان به تأمین اجتماعی، 1 میلیارد و 900 میلیون تومان به اداره اوقاف، 980 میلیون به اداره آبیاری بدهی دارد، اظهار کرد: مجموع بدهی های رسمی شهرداری 25 میلیارد تومان می باشد و در کنار این بدهکاری نیز بدهکاری های پنهان زیادی در مجموعه شهرداری زرند وجود دارد.


شهردار شهر زرند با بیان اینکه کارهای فرهنگی زیادی شهرداری زرند برنامه ریزی کرده است تا انجام دهد و با این کار مردم ترغیب می شوند تا عوارضات خود را بپردازند، تصریح کرد: در برنامه می باشد تا برج زرندوئیه داخل یک میدان قرار بگیرد و طرح این برنامه را میراث باید بدهد.
انتهای پیام /ی

جمع آوری متکدیان در زرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار