قدردانی امام جمعه وفرماندار ریگان از حضور حماسی مردم

امام جمعه و فرماندار شهرستان ریگان در پیامی از حضور پرشور مردم شریف و قدرشناس این شهرستان در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی امام جمعه و امین باقری فرماندار شهرستان ریگان در پیامی از حضور پرشور مردم شریف و قدرشناس این شهرستان در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند.

متن پیام به این شرح است:

مردم غیور و قدرشناس شهر و روستاهای بخش مرکزی وگنبکی شهرستان ریگان، در سی و نهمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور گسترده در راهپیمایی۲۲بهمن ماه برگ زرین دیگری بردفتر افتخارات خود در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند و با وحدت و همبستگی، عزت و عظمت و اقتدار میهن عزیزمان را همچون مردم اقصی نقاط کشور اسلامی در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشتند.


درود فراوان بر مردم عزیزریگان که با شور و نشاط ، شعار حریت و آزادگی را یکپارچه، متحد و باتمام وجود فریاد کشیدند.


اینجانبان با شکرگزاری به درگاه ایزد منان، بدین وسیله از حضور ارزشمند همه اقشار مختلف شهرستان ریگان اعم از علما، روحانیون، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، اصحاب رسانه ، فرهنگیان، اساتید و دانشجویان، دانش آموزان ، کارگران، کارکنان ادارات ومدیران دستگاهای اجرایی شهرستان کشاورزان، ورزشکاران، هنرمندان، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، صنعتگران،بسیجیان، اصناف شهرستان بویژه انجمن صنفی رانندگان و... و نیزمسئولان و کارمندان دستگاه های اجرایی صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.

انتهای پیام/ی

راهپیمایی22بهمن ماه در ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار