استقبال ۲۰ هزار نفری از جشنواره فیلم فجر

دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر از آثار این جشنواره استقبال کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فروغ عدالت‌پور دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به استقبال ۲۰ هزار نفری از جشنواره امسال، گفت: «مغز‌های کوچک زنگ زده» و «مصادره» در ساعات پایانی جشنواره به سانس فوق‌العاده رسیدند.

وی با اعلام اینکه تا پایان امشب شب یک نوبت اکران فوق‌العاده در تالار حافظ برای مخاطبین علاقمند سینما داریم، اظهار داشت: بسیاری از فیلم‌های پر مخاطب در این دوره از جشنواره فیلم فجر به نوبت ویژه رسید.

عدالت پور با متفاوت ارزیابی کردن این دوره از جشنواره گفت: امسال به دلیل استقبال خیلی زیاد فیلم‌های بمب، مغز‌هایی کوچک زنگ زده، لاتاری و مصادره در شیراز به سانس فوق‌العاده رسیدند.

وی از اکران ویژه ساعت ٢٣ تا یک بامداد دوشنبه برای فیلم مغز‌های کوچک زنگ زده در تالار حافظ به کارگردانی هومن سیدی خبر داد و افزود: در سینما هنر شهر آفتاب ساعت ۲۲ به این فیلم اختصاص یافته و ساعت ۲۳ هم یک نوبت در این سینما به سانس فوق‌العاده مصادره افزوده شد.

دبیر جشنواره هفدهم استقبال از بخش جنبی جشنواره را مورد اشاره قرار داد و گفت: از فیلم‌های استان فارس استقبال کم نظیری به عمل آمد و سایبان از ساخته‌های فیلمسازان استان به نوبت اکران فوق‌العاده رسید.

عدالت‌پور برگزاری کارگاه‌های جنبی را پر مخاطب دانست و افزود: کارگاه بازیگری اصغر همت و احمد الستی پیرامون فیلم کوتاه و حتی کارگاه زیباشناسی نور و تصویر فرشاد محمدی، مدیر تصویربرداری فیلم عرق سرد مورد توجه قرار گرفت.

وی درباره محدود شدن جلسات نقد و بررسی به سینما هنر شهر آفتاب بیان کرد: از آنجا که سالن‌های مهر و غزل تالار حافظ درگیر برپایی کارگاه‌ها و سینما ملل بود، سالن‌های مجموعه یاد شده مناسب آن بود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار