افتتاح ۲۸۱ طرح در گیلان

به مناسبت دهه فجر ۲۸۱ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی در گیلان به بهره برداری رسید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری استاندار گیلان گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه فجر ۶۰ طرح اشتغالزایی روستایی در آستانه اشرفیه افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح‌ها ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است افزود:همچنین ۳۱ طرح برق رسانی با ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان هزینه در آستانه اشرفیه به بهره برداری رسید.

استاندار گیلان اعلام کرد: در بندر انزلی هم ۷۲ واحد مسکن مهر با ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه افتتاح شد.

۲۵مصطفی سالاری خاطر نشان کرد: در تالش نیز طرح راه سازی، برق رسانی، عمران روستایی، تولیدی و خانه مددجویان در مجموع با ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه و سرمایه گذاری به بهره برداری رسید.

وی افزود:۲۵ طرح راه سازی، عمران شهری، برق رسانی، گردشگری، بهداشتی، ورزشی و مسکن مددجویان در بخش خمام افتتاح شد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه برای افتتاح این طرح‌ها ۱۰ میلیارد و ۵۳۸ میلیون تومان هزینه و سرمایه گذاری شده است تصریح کرد: با بهره برداری از این تعداد از طرح‌های عمرانی، تولیدی و خدماتی در بخش خمام برای برای ۹۲ نفرشغل ایجاد شد.

مصطفی سالاری خاطر نشان کرد: در رودبار نیز ۲۴ طرح عمران شهری، اشتغالزایی، برق رسانی و بهداشتی در مجموع با ۴ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری افتتاح شد.

وی از افتتاح ۱۳ طرح آبرسانی، راه سازی و مسکن مددجویان با ۹۵۵ میلیون تومان هزینه در املش خبر داد و افزود: افتتاح ۱۱ طرح عمران شهری، برق رسانی، مسکن مددجویان و راه سازی با ۹۲۵ میلیون تومان از جمله این طرح‌ها بود.

استاندار گیلان گفت: همچنین ۷ طرح عمران، خدمات شهری و تولیدی با اشتغالزایی ۳۰ نفر و یک میلیارد ریال هزینه و سرمایه گذاری در صومعه سرا افتتاح شد.

مصطفی سالاری افزود: ۵ طرح راه سازی، گردشگری و تولیدی با اشتغالزایی ۳۳ نفر با ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه و سرمایه گذاری در فومن به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: یک طرح گردشگری، یک طرح گاز رسانی و ۲ طرح آبرسانی در مجموع با ۴ میلیارد تومان هزینه و سرمایه گذاری در سیاهکل نیز به بهره برداری رسید.

استاندار گیلان افزود: مرکز جامع آزمون الکترونیک دانشگاه علوم پزشکی مجهز به ۱۱۰ دستگاه رایانه با ۳۶۵ میلیون تومان هزینه نیز در رشت افتتاح شد.

مصطفی سالاری با بیان اینکه درلنگرود هم یک طرح تولیدی با اشتغالزایی ۵ نفر به بهره برداری رسید افزود: پایگاه مقاومت ویشکاننک سنگر هم با ۳۰ میلیون تومان به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

وی تصریح کرد:در ماسال نیز طرح بازسازی ساختمان مجتمع خدمات بهزیستی با ۴۰ میلیون تومان هزینه بهربرداری شد.

 

 

انتهای پیام/م.ع

بهره برداری از ۲۸۱ عمرانی، تولیدی و خدماتی در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.