پرهیز از حضور تبلیغاتی مسئولان در دیدار‌های مردمی

دیدار‌های عمومی مردم و مسئولین فقط جنبه تبلیغاتی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام سید جعفر رضایی امام جمعه رامسر در آیین تکریم و معارفه معاون فرماندار این شهرستان گفت:مسئولان دیدارهایشان با مردم باید بیشتر شود و فقط رفتار‌های صوری نداشته باشند.
وی افزود: مردم در دیدار‌های عمومی باید اقناع شوند حتی اگر ارباب رجوع تقاضای خلافی دارد یا قوانین به گونه‌ای است که حل مشکل آنان از دست ریاست یک اداره خارج است.
امام جمعه رامسر با بیان اینکه برگزاری منظم و موثر ملاقات‌های مردمی از برنامه‌های اولویت دار دستگاه‌های اجرائی باید باشد، گفت: کارمندان نیز باید با وحدت، اعتقاد قلبی به کار برای مردم و اطاعت از مافوق سبب نظم در جامعه شوند.
حجت الاسلام  رضایی از برگزاری دیدار‌های مردم و مسئولین در دهه فجر خبر داد و گفت: دیدار های عمومی مردم و مسئولین و اصل پاسخگویی مستقیم به مردم امری پسیندیده است، اما نباید رفتار‌ها تبلیغاتی و صوری باشد.

آزاد فرماندار رامسر نیز در آیین تکریم و معارفه معاون فرمانداری این شهرستان گفت : ایجاد امید و نشاط وظیفه اصلی مسئولان است و مسئولان باید دستاوردهای نظام را به مردم بازگو کنند.

فرماندار رامسر از وجود  نداشتن شناسنامه و کتابچه خدمات نظام جهت انتقال دستاوردها به نسل های آینده انتقاد کرد و گفت : در یک سال گذشته در بحث گازرسانی 20میلیارد تومان و در بخش آبرسانی روستایی نیز 5 میلیارد تومان در شهرستان رامسر هزینه شده است.

بر اساس این گزارش ، جواد اصلانی که پیش از این رییس اداره سیاسی فرمانداری تنکابن بود به عنوان معاون فرماندار رامسر معرفی شد.


انتهای پیام/ک


برگزاری موثر ملاقات‌های مردمی اولویت دستگاه‌های اجرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.