تلاش در راستای ایجاد اشتغال و کارآیی بیشتر نظام

استاندار یزد با تاکید بر نقش اشتغال در توسعه پایدار گفت: همه مسئولیت دارند تا برای ایجاد اشتغال و کارآیی بیشتر نظام کار و تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ زمانی قمی استاندار یزد با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در کمیته‌های استانی و شهرستانی اشتغال، افزود: در ۱۰ روز گذشته مجموعه کارگروه اشتغال استان فعالیت‌های خوبی داشت، ولی اشکالاتی نیز وجود دارد.

وی افزود: برای سرعت امور در فعالیت‌های کارگروه، به رسمیت شناختن رسته‌ها و رعایت اصول اجرایی فعالیت‌ها ضروری است و دستگاه‌ها نیز برای جذب اعتبار اشتغال بویژه در بخش روستایی توجیه شوند.

استاندار یزد با تأکید بر لزوم جذب اعتبار اختصاص یافته برای اشتغال روستایی تا پایان سال ۹۶، تصریح کرد: برگرداندن حتی یک ریال از اعتبار به معنای ناکارآمدی است در حالی که در شرایط حساس امروز باید همه تلاش‌ها در مسیر کارآمدی بیشتر نظام و ایجاد اشتغال پایدار باشد.

زمانی قمی با اشاره به در پیش بودن جشن ۴۰ سالگی انقلاب خاطرنشان کرد: وظیفه همه دستگاه‌ها اتحاد، تلاش و صداقت برای نشان دادن کارآمدی بیشتر نظام، کاهش تعداد بیکاران و نرخ بیکاری است.

وی افزود: اعضای کارگروه پیگیری کننده مشکل بانکی باید مرتب به بانک‌ها مراجعه کنند و وضعیت تسهیلات طرح‌های رونق تولید، اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی برای رونق تولید و رشد اشتغال باشند.

انتهای پیام/ ا

توجیه دستگاه ها برای جذب اعتبار اشتغال در بخش روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار