تصویب ۱۹ طرح سرمایه گذاری در لامرد

۱۹ طرح سرمایه گذاری درکارگروه اشتغال لامرد تصویب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمود قائدی رئیس اداره تعاون کار و رفاه لامرد با اشاره به تصویب ۱۹ طرح سرمایه گذاری در قالب طرح فراگیر از میان ۶۵ طرح در کارگروه اشتغال این شهرستان گفت: ۳ کمیته فنی شامل نماینده دستگاه‌های اجرایی، نماینده فرماندار و نماینده اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان لامرد تشکیل شده که طرح‌های مربوط به اشتغال فراگیر بررسی شد.

وی بیان کرد: ۱۹ طرح با اشتغال زایی ۲۱۸ نفر و اعتبار ۱۲۸ میلیارد و ۴۳۰ میلیون ریال در کمیته فنی و کارگروه اشتغال شهرستان لامرد تصویب و برای اخذ مصوب کارگروه اشتغال استان به دبیرخانه کارگروه ارسال شد.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه لامرد تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی آماده ارائه مشاوره به سرمایه گذاران طرح‌های اشتغال پایدار در مناطق روستایی هستند و از متقاضیان سرمایه گذار درخواست می‌شودبا ثبت نام در سامانه کارا Kara.mcls.gov.ir و مراجعه به دستگاه‌های صادر کننده مجوز از جمله صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و گردشگری، حمل و نقل، اداره ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی فرم خلاصه طرح را با مشاوره کارشناسان مربوطه تکمیل کنند.

قائدی فرد افزود: رسته‌های طرح اولویت دار در اشتغال پایدار روستایی متنوع بوده و سرمایه گذاران بیشتری می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که در سامانه کارا قابل مشاهده است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی لامرد اضافه کرد: در حال حاضر ۵۹ طرح در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی در کمیته فنی شهرستان بررسی شده که با بررسی جزئیات اجرای این طرح‌ها نیز به کارگروه اشتغال استان ارسال شده است.
انتهای پیام/ت

تصویب طرح سرمایه گذاری در لامرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.