مصاف فجر شهید سپاسی و نفت مسجد سلیمان

در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور فجر شهید سپاسی شیراز به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۴ روز یک‌شنبه ۸ بهمن‌ماه دو تیم فجر شهید سپاسی و نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید دستغیب به مصاف هم می‌روند.

دیدار رفت این دو تیم یک بر صفر به نفع تیم نفت مسجد سلیمان پایان یافت.

تیم فجر شهید سپاسی در بازی قبل مقابل مس رفسنجان مغلوب شد و از رده‌های نخست جدول فاصله گرفت.

 این تیم هر چند کار سختی مقابل شاگردان فکری خواهد داشت، اما برای کسب بهترین امتیاز از این دیدار با پشتیبانی هواداران شیرازی به میدان خواهد رفت.

در مقابل تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان قرار دارد که با حفظ فاصله ۷ امتیازی از رده دوم جدول حاشیه امنی در صدر جدول برای خود ایجاد کرده است و بدون فشار روحی به مصاف حریفان خود می‌رود. این تیم که در ۲۰ بازی گذشته تنها یک بار بازنده میدان بوده نشان داده که حریف سرسختی برای دیگر رقبا است.

زرد پوشان شیراز در ۲۰ بازی گذشته با کسب ۹ برد، ۵ تساوی، ۶ باخت و کسب ۳۲ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند.

تیم نفت مسجد سلیمان نیز تا اینجای کار با ۱۳ برد، ۶ تساوی، یک باخت و کسب ۴۵ امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد.

تیم فجر شهید سپاسی در ۲۰ بازی گذشته ۱۹ گل زده و در مقابل ۱۴ گل دریافت کرده، تیم نفت مسجد سلیمان نیز تا اینجای کار ۲۹ گل زده و ۱۱ گل دریافت کرده است و با تفاضل گل ۱۸ و ثبت کم‌ترین گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارد.

تیم فجر در صورت پیروزی در این دیدار و با احتساب عدم نتیجه‌گیری دیگر رقبا می‌تواند به رده پنجم جدول برسد، اما باخت و تساوی هیچ تاثیری در صدرنشینی تیم نفت مسجد سلیمان ندارد و همچنان صدرنشین خواهد ماند و با برد ۳ امتیاز دیگر به سبد امتیازات خود اضافه خواهد کرد.

در حال حاضر تیم نفت مسجد سلیمان با ۴۵ امتیاز، بادران تهران با ۳۸ امتیاز و نساجی مازندران با ۳۶ امتیاز در رده‌های اول تا سوم جدول قرار دارند.
انتهای پیام/ر

دیدار زردپوشان شیرازی برابر نفت مسجد سلیمان

برچسب ها: فوتبال ، لیگ دسته یک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار