اعطای بیش از ۳۰ میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان کمیته امداد نیشابور

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور گفت: در حال حاضر مددجویان تحت پوشش کمیته امداد نیشابور در دو هزار و ۲۳۶ طرح فعال، مشغول به کار می‌باشند.

اعطای بیش از ۳۰ میلیارد ریال وام خودکفایی به مددجویان کمیته امداد نیشابوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ هادی محمدیان  با اشاره به اینکه توانمندسازی و ایجاد اشتغال مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش از رویکرد‌های اصلی این نهاد به شمار می‌آید، افزود: در این راستا مددجویانی که توانایی اشتغال زایی را دارند پس از استعداد سنجی و دریافت آموزش‌های تخصصی، تسهیلاتی تا سقف ۲۰ میلیون تومان به منظور رسیدن به خودکفایی و ایجاد درآمد پایدار، دریافت می‌نمایند.

وی گفت: از ابتدای سال جاری بیش از ۳۰ میلیارد ریال وام خود اشتغالی به مددجویان متقاضی، برای اجرای ۱۷۴ طرح اشتغال اعطا شده است که وام‌های خود اشتغالی این نهاد به صورت تسهیلات با سود کم و در زمینه طرح‌های خدماتی، دامداری، کشاورزی، صنعتی و صنایع دستی، مشاغل خانگی، به مددجویان پرداخت می‌شود.


مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نیشابور افزود: در حال حاضر مددجویان تحت پوشش کمیته امداد نیشابور در دو هزار و ۲۳۶ طرح فعال، مشغول به کار می‌باشند.

محمدیان با بیان اینکه در زمینه کاریابی نیز، مددجویان تحت پوشش این نهاد برای اشتغال و توانمندسازی به کارگاه‌ها و کارخانه ها، معرفی و مشغول به کار می‌شوند، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۸۸ نفر از مددجویان تحت پوشش، مشغول به کار شده اندکه در سال اول شروع به کار ۱۰۰ درصد هزینه بیمه توسط کارفرما و در سال دوم نیز ۵۰ درصد هزینه بیمه توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود.
 
انتهای پیام //س. ح.

پرداخت وام خود کفایی به مدد جویان کمتیه امداد امام خمینی (ره)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار