رئیس حزب کار اسرائیل: ولیعهد سعودی یک چهره سرشناس انقلابی است!

یک عضو کنست رژیم صهیونیستی شاهزاده محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان را یکی از «چهره‌های برجسته و سرشناس انقلابی» در منطقه خاورمیانه توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک عضو کنست رژیم صهیونیستی روز سه شنبه شاهزاده محمد بن سلمان ولیعهد عربستان را یکی از «چهره‌های برجسته و سرشناس انقلابی» در منطقه خاورمیانه توصیف کرد.

اسحاق هرتزوگ رهبر حزب کار رژیم صهیونیستی اعلام کرد احترام زیادی برای اقدامات و فعالیت‌های ولیعهد عربستان قائل است.
هرتزوگ که نماینده پارلمان اسرائیل نیز است شاهزاده محمد بن سلمان را یکی از «چهره‌های برجسته انقلابی» در منطقه خاورمیانه توصیف کرد و گفت: اسرائیل باید به عربستان برای احیای روند صلح با فلسطینیان کمک کند.

وی در مصاحبه با پایگاه اینترنتی سعودی «ایلاف» گفت: «عربستان در مرحله کنونی مسئولیت مهمی برعهده دارد و نقش مهمی ایفا می‌کند. من برای فعالیت‌ها و اقدامان ولیعهد این کشور اهمیت زیادی قائلم و معتقدم که وی یکی از چهره‌های سرشناس انقلابی در منطقه خاورمیانه است. ترک این مسیر و روند ممنوع است و ما باید به عربستان در احیای روند صلح با فلسطینیان کمک کنیم.»

این نماینده کنست درباره روابط فلسطینیان و اسرائیلی‌ها تاکید کرد فلسطینیان و اسرائیلی‌ها امروز در سخت‌ترین وضع قرار دارند ما هیچ امیدی نداریم فلسطینیان نیز به بن بست رسیده اند. زمانی که مسیر مسدود باشد اقدامات یکجانبه ظهور و بروز پیدا می‌کند. وی به همه درباره اقدامات یکجانبه هشدار داد.

انتهای پیام/

عضو کنست اسرائیل، ولیعهد عربستان را چهره‌ای برجسته و انقلابی توصیف کرد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۲۰ دی ۱۳۹۶
اسرائیلیها از بن سلمان تعریف نکنند کی بکنه؟.......
آخرین اخبار