تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری در طرح ملی نوسازی پیرامون حرم رضوی

شهردار منطقه ثامن بر اهمیت بحث سرمایه‌گذاری در طرح ملی بهسازی و نوسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی، تاکید کرد.

تاکید بر اهمیت سرمایه گذاری در طرح ملی نوسازی پیرامون حرم رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید مصطفی نعمتی در دومین نشست فعالان و سرمایه گذاران حوزه اقتصادی منطقه ثامن با مدیران شهری؛ گفت: مجموعه مجری این طرح، حامی حقوق شهروندان و سرمایه‌گذاران است و بر حفظ این حقوق تاکید جدی دارد.

وی افزود: افزایش سطح سبز منطقه بعنوان یکی از اولویت‌های مهم طرح نوسازی بافت است که امیدواریم این مهم با حمایت و پشتیبانی سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه ساخت و ساز منطقه همراه شود تا به اهداف مدنظر نائل شویم.

 احمد نوروزی، رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد هم در ادامه این نشست گفت: خط مشی شورای پنجم برمبنای تسهیل فضای کسب و کار و امور اقتصادی است.

وی افزود: باید بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در منطقه ثامن فراهم شود چراکه عمران و آبادانی با حضور سرمایه‌گذاران تسریع و تقویت می‌شود.


رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد گفت: اگر به فکر اقشار کم‌درآمد و کارگران زحمت‌کش هستیم باید در راستای فعال شدن پروژه‌های ساختمانی و عمرانی گام برداریم تا امید را در این قشر پرزحمت احیا نماییم.

نوروزی افزود: برای تحقق موارد یادشده باید تدبیر مناسبی اندیشیده شود، به همین منظور و با هدف تسهیل امور سرمایه‌گذاری، کارگروهی با عنوان «کارگروه تسهیل» در کمیسیون اقتصادی شورا شکل گرفته که در آن علاوه بر تعدادی از منتخبین شورای پنجم، شهردار و برخی از مدیران شهری مشهد نیز عضویت دارند.

وی  گفت: نگاه کارگروه تسهیل برمبنای حل مشکل است که تاکنون تصمیمات خوبی نیز برای رفع مشکلات درآن اتخاذ شده است.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شورای شهر مشهد تصریح کرد: نیاز بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی صرفا منوط به کاربری‌های تجاری و فروشگاهی نیست بلکه تمام نیاز‌های ۲۵ میلیون زائری که سالیانه مشهد را بعنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند باید مورد توجه قرارگیرد؛ زائر و گردشگر نیازمند مراکز تفریح کودکان، موزه و ... است که سرمایه‌گذاران باید به این زمینه‌ها نیز توجه نمایند.

نوروزی گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند با تملک و خرید مجموعه‌های میراثی و استفاده از آن‌ها در قالب کاربری‌های رستوران، موزه، نمایشگاه و ... از فرصت خوبی که فراهم شده استفاده کنند تا شاهد اتفاقات خوبی باشیم.
 
انتهای پیام//ف. ح
 

برگزاری دومین نشست فعالان و سرمایه گذاران حوزه اقتصادی منطقه ثامن با مدیران شهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار