شهردار:

جمع آوری روزانه حدود ۲۰۰ هزار تن زباله از سطح شهر ایرانشهر

شهردار ایرانشهر گفت: روزانه حدود ۲۰۰ هزار تن زباله از سطح این شهر جمع آوری می‌شود که با این حجم زباله، مدیریت پسماند و اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا ضرورتی انکارناپذیر است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نوراحمد درخوش شهردار ایرانشهر اظهار داشت:روزانه حدود ۲۰۰ هزار تن زباله از سطح این شهر جمع آوری می‌شود که با این حجم زباله، مدیریت پسماند و اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا ضرورتی انکارناپذیر است.

وی افزود:در موضع مدیریت پسماند، تفکیک زباله‌ها اصلی‌ترین و نخستین گام است که باید محکم و به درستی برداشته شود که بدین منظور فرهنگ سازی و تبلیغات محیطی از کارآمدترین روش هاست.

درخوش بیان کرد: امیدوارم موضوع تفکیک زباله‌ها و ساماندهی وضع شهر را با همکاری و مشارکت شهروندان در آینده‌ای نه چندان دور شاهد باشیم.

وی افزود: شهر همانند خانه‌ای است که در آن زندگی می‌کنیم و شهرداری را می‌توان به منزله مادری در نظر گرفت که وظیفه مدیریت خانه را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: اگر شهروندان با شهرداری هماهنگ و همگام باشند قطعا شهری زیبا و پاک خواهیم داشت.

شهردار ایرانشهر گفت: این شهر از لحاظ جایگاه در مرکزیت بلوچستان قرار دارد به طوری که روزانه حدود ۳۰ هزار نفر از شهرستان‌های همجوار برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی و تهیه مایحتاج خود وارد این شهر می‌شوند که در پی آن حجم تجمع زباله نیز بالا می‌رود.

درخوش اظهار داشت: امیدواریم شهروندان با حمایت‌های بیش از پیش خود و با پرداخت عوارض، شهرداری را در خدمات رسانی شایسته‌تر کمک کنند.

ایرانشهر در ۳۴۰ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار