قلیچدار اوغلو: مردم ترکیه خواستار برقراری عدالت هستند

رئیس حزب جمهوریت خلق ترکیه گفت مردم ترکیه خواهان برقراری عدالت هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه حریت، کمال قلیچدار اوغلو رئیس حزب جمهوریت خلق ترکیه به مناسبت سال جدید میلادی در پیامی گفت: مردم ترکیه خواهان برقراری عدالت هستند، پرده وحشت و هراس برچیده شده است.

در پیام قلیچدار اوغلو آمده است: سال ۲۰۱۸ سال امید آزادی همه روزنامه نگاران خواهد شد. راهپیمایی عدالت (راهپیمایی ۲۶ روزه قلیچدار اوغلو از آنکارا تا استانبول) عدالت طلبی را در بین همه اقشار جامعه زنده کرد و نقطه عطف تاریخی بیداری و پاره شدن پرده وحشت و هراس شده است.

ملت ما در ۱۶ آوریل ۲۰۱۷ با رای «منفی و نه» به رفراندم که به استقرار رژیم متکی بر اراده یک نفر منجر می‌شد، نشان داد مانند یک خانواده بزرگ پیرو و حامی نظام دموکراسی است. می‌توان ترکیه‌ای که همه کودکان و فرزندان ملت، بدون تبعیض، با اراده آزاد و احساس آرامش زندگی کنند، همه در شرایط انسانی متکی بر نظام حق محور زندگی کنند، به وجود آورد. می‌توان همه سازمان‌های تروریستی بخصوص سازمان تروریستی فتو FETO، پ. ک. ک. و داعش را با اجراء سیاست عاقلانه نابود و سیاست خارجی صلح آمیز و منطقی را تدوین و اجراء کرد. ترکیه می‌تواند همه مسائل اصلی را با تکیه بر عزم ملی حل و فصل کرد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار