پرداخت ۲۵ میلیارد تومان وام به مددجویان

۲۵ میلیارد تومان تسهیلات خودکفایی و قرض الحسنه کارگشایی از منابع صندوق امداد ولایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد امسال به مددجویان پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۶ هزار و ۹۷۷ مورد وام قرض‌الحسنه کارگشایی و خودکفایی با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان به مددجویان و افراد نیازمند واجد شرایط پرداخت شد.

علی نادری با اشاره به اینکه از مجموع وام‌های پرداختی این صندوق پنج هزار و ۴۶۵ مورد وام قرض‌الحسنه کارگشایی است، افزود: در این زمینه ۱۵ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان به‌منظور حل مشکلات فوری نیازمندان پرداخت شد.

وی به پرداخت ۶۳۲ مورد تسهیلات خودکفایی به مددجویان در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: مبلغ پرداخت‌شده در این زمینه ۹ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان است.

مدیر امور شعب صندوق امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد با یادآوری اینکه این صندوق در شهریورماه ۹۵ به‌منظور رفاه حال مددجویان این نهاد افتتاح شد، گفت: ارائه تسهیلات در این صندوق به‌صورت قرض‌الحسنه و با حداقل کارمزد به متقاضیان پرداخت می‌شود و این صندوق قرض‌الحسنه به‌ مانند شعب بانک‌های متصل به شبکه شتاب، همه خدمات متداول در شبکه بانکی کشور را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

 

انتهای پیام/ش

پرداخت تسهیلات خودکفایی به مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.