برقراری نخستین پرواز از فرودگاه سهند

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی از برقراری اولین پرواز از فرودگاه سهند در ۲۷ دی ماه بعد از چند سال تعطیلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علی جلیلی نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی گفت: با همراهی و همکاری موسسه موسسه خیریه عمران مراغه و در راس آن دکتر سید هاشمی و مسئولان استانی و کشوری سازمان هواپیمایی؛ امکان پرواز مجدد از فرودگاه سهند برقرار شد.

وی افزود: این پرواز توسط شرکت ایرلاین تابان با ۷۸ مسافر ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه سال جاری از مقصد تهران به فرودگاه سهند انجام و ساعت هشت و نیم صبح همان روز از مقصد مراغه به تهران این پرواز از فرودگاه سهند برقرار می شود.

جلیلی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته به صورت مستمر از ساعت ۷ صبح از تهران و هشت و نیم صبح از مقصد مراغه به تهران این پروازها ادامه می یابد.

جلیلی با دعوت از مردم برای استقبال از این پروازها گفت: مشکل جایگاه سوختی و دستگاه ناوبری برج مراقبت این فرودگاه حل شده به همین خاطر با دایرشدن این پرواز‌ها باعث رونق اقتصادی و علمی منطقه خواهیم شد.

 

انتهای پیام/ش

نخستین پرواز از فرودگاه سهند بعد از چند سال تعطیلی ۲۷ دی ماه برگزار می شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.