فريبا: اميدوارم دولت و مردم به زلزله زدگان كمک كنند/استقلال از اين هم بهتر مى شود

پيشكسوت تيم استقلال گفت: اميدوارم شرايط به گونه اى باشد كه مردم و دولت به زلزله زدگان كمک كنند.

بهتاش فريبا در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دربى هنرمندان و جمع آورى كمک مالى براى زلزله زدگان گفت: برگزارى اين ديدار به خاطر زلزله زدگان كرمانشاه است و البته خود تهران هم ٢ شب گذشته دچار زلزله  شد و  با اينكه يک تكان كوچک بود اما همه به خيابان ها رفتيم و بيشتر حس كرديم كه مردم كرمانشاه و سر پل ذهاب چقدر ناراحتى و سختى كشيدند.

او ادامه داد :خوشحالم از اينكه توانستم در اين مراسم شركت كنم و اميدوارم شرايط به گونه اى باشد كه مردم و دولت به زلزله زدگان كمک كنند و درباره بحث اسكان براى آنها كم نگذارند و بتوانند مردم كرمانشاه هم به زندگى عادى خود بازگردند.

فريبا در مورد وضعيت استقلال افزود: اگر اجازه بدهيد در مورد دربى هنرمندان صحبت كنيم .فقط مى توانم بگويم استقلال بهتر شده و از اين هم بهتر مى شود.اين تيم تمام بازيكنان را در اختيار ندارد و منتظرى هم در شرايط خوبى به تيم اضافه شده است .

او درباره برگزارى ديدار هاى دوستانه و جمع شدن پيشكسوتان در كنار هم عنوان کرد: اين موضوع بسيار خوب است اما اى كاش به مناسبت جشن و شادى باشد .ناراحتى مردم در كرمانشاه خوب نيست.

فریبا در مورد خوش و بش با برهانى گفت:برهانى از بهترين هاست و ارتباط خوبى با هم داريم و هميشه برايش آرزوى سلامتى مى كنم.
 
انتهای پیام/

اظهارات فریبا درباره دربی هنرمندان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار