قدردانی از کشاورزان نمونه

از 120 کشاورز نمونه و تولیدکنندگان و فعالان برتر کشاورزی گیلان قدر دانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری، استاندار گیلان در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه استان بر ضرورت حمایت همه جانبه از فعالیت های حوزه کشاورزی تاکید و اقتصادی شدن فعالیت کشاورزان را مستلزم بهره گیری از شیوه های علمی برای افزایش بهره وری در واحد سطح و کاهش ضایعات دانست.

وی با اشاره به تشکیل 48 کارگروه تخصصی برای تسریع در روند توسعه هماهنگ در گیلان افزود : از این تعداد 11 کارگروه به بررسی وضعیت تولید و اقتصاد در حوزه ی کشاورزی می پردازد و در این کارگروه ها از نظرات سازنده ی کشاورزان و دست اندرکاران تولید کشاورزی بهره گیری می شود.

استاندار گیلان همچنین تجهیز مروجان جهاد کشاورزی استان به آخرین روش ها و دستاوردهای علمی را برای تسریع در روند تحول فعالیت های کشاورزی الزامی دانست و گفت : تعامل منطقی مروجان با کشاورزان هنگامی محقق می شود  که ارایه ی راهکارها منجر به تغییر در روند تولید شود.

علیرضا شعبان نژاد، رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان هم در این مراسم سهم بخش کشاورزی در اشتغال استان را 28 درصد اعلام کرد و افزود  : 317 هزار خانوار گیلانی در حوزه ی کشاورزی فعالند که سالانه حدود 3 میلیون تن انواع محصولات زراعی و باغی تولید می کنند.

انتهای پیام/اص

از 120 کشاورز نمونه استان تجلیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.